A vásárlók nagy része nem hisz a szlogeneknek

A németeknek csak mintegy negyede hisz a márkaígéreteknek: 23 százalékuk gondolja, hogy a márkák által ígért fogyasztói előnyök valóban teljesülnek.

tt
2012. 05. 21. 17:15
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A megkérdezetteknek csak 32 százaléka látja úgy, hogy a márkaígéretek segítenek a vásárlási döntésekben, a többség szerint ezekkel csupán a magasabb ár elérését célozzák meg a cégek.

Azt a szlogent, hogy „Az ügyfél a király” a megkérdezettek 57 százaléka üres szólamnak tartja, és közel ilyen arányban úgy vélekednek, hogy ezt az „irányelvet” a kereskedelem egyre kevésbé tartja be. A fiatalabb 14–20 éves korosztályból azonban többen – 65 százalék – érzékelik úgy, hogy vásárlóként, ügyfélként fontosak a kereskedelem számára. A megkérdezettek 38 százaléka az interneten keresztül történő vásárlást olyan alternatívának tekinti, amelynél tényleg „királynak” érzi magát.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.