A vásárlók nagy része nem hisz a szlogeneknek

A németeknek csak mintegy negyede hisz a márkaígéreteknek: 23 százalékuk gondolja, hogy a márkák által ígért fogyasztói előnyök valóban teljesülnek.

tt
2012. 05. 21. 17:15
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A megkérdezetteknek csak 32 százaléka látja úgy, hogy a márkaígéretek segítenek a vásárlási döntésekben, a többség szerint ezekkel csupán a magasabb ár elérését célozzák meg a cégek.

Azt a szlogent, hogy „Az ügyfél a király” a megkérdezettek 57 százaléka üres szólamnak tartja, és közel ilyen arányban úgy vélekednek, hogy ezt az „irányelvet” a kereskedelem egyre kevésbé tartja be. A fiatalabb 14–20 éves korosztályból azonban többen – 65 százalék – érzékelik úgy, hogy vásárlóként, ügyfélként fontosak a kereskedelem számára. A megkérdezettek 38 százaléka az interneten keresztül történő vásárlást olyan alternatívának tekinti, amelynél tényleg „királynak” érzi magát.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.