Egyre többet költünk a világhálón

Tavaly a webáruházak kiskereskedelmi forgalma (B2C) 155-160 milliárd forint volt.

LM
2012. 05. 22. 10:20
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Zajdó Csaba, a WebShop-Experst Kft. ügyvezetője az Árukereső.hu Kft. együttműködésével készült, kedden Budapesten sajtótájékoztatón bemutatott közös felmérésükről elmondta, a magyar piacon több mint 3 ezer webáruház van, ám a forgalom 90 százalékát mindössze az e-boltok 10 százaléka generálja. Hozzátette, az idén a forgalom a becslések szerint 175 milliárd forint lesz, de a szakértők általában „alálőnek” a piacnak.

Palocsay Géza, az Árukereső.hu operatív igazgatója kifejtette: mivel az internetes vásárlás alfája és ómegája az egyszerűség és a gyorsaság, azok az oldalak számíthatnak sikerre, amelyek ezt figyelembe véve, folyamatosan, személyre szabottan fejlesztik működésüket. Elmondta, a webáruházak forgalma azért nő évről évre, mert a kényelem miatt is egyre többen választják az internetes vételt a hagyományossal szemben, s nő a bizalom a világhálós fizetéssel kapcsolatban is.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.