Zajdó Csaba, a WebShop-Experst Kft. ügyvezetője az Árukereső.hu Kft. együttműködésével készült, kedden Budapesten sajtótájékoztatón bemutatott közös felmérésükről elmondta, a magyar piacon több mint 3 ezer webáruház van, ám a forgalom 90 százalékát mindössze az e-boltok 10 százaléka generálja. Hozzátette, az idén a forgalom a becslések szerint 175 milliárd forint lesz, de a szakértők általában „alálőnek” a piacnak.
Palocsay Géza, az Árukereső.hu operatív igazgatója kifejtette: mivel az internetes vásárlás alfája és ómegája az egyszerűség és a gyorsaság, azok az oldalak számíthatnak sikerre, amelyek ezt figyelembe véve, folyamatosan, személyre szabottan fejlesztik működésüket. Elmondta, a webáruházak forgalma azért nő évről évre, mert a kényelem miatt is egyre többen választják az internetes vételt a hagyományossal szemben, s nő a bizalom a világhálós fizetéssel kapcsolatban is.
Ilyen ember a Magyar Péter mögött álló celeb-milliárdos üzletember
