A tejpiaci ágazat szereplőinek jelentős értékesítési nehézségei miatt a Vidékfejlesztési Minisztérium április végén a legnagyobb hazai tejtermelőkkel és feldolgozókkal egyeztetett, hogy olyan stratégiát dolgozzanak ki, amely a piaci zavarokat enyhíti – mondta Budai Gyula.
Az államtitkár ismertette: a stratégia fontos része a diszkriminatív árképzés tisztességtelen forgalmazói magatartássá nyilvánítása, az áruházláncokkal történő egyeztetés, valamint kampány indítása a magyar tejtermékek fogyasztása érdekében. Emellett az iskolatejprogramban a tejmennyiség növelését, a válságban lévő tejtermelőknek előleg fizetését és élelmiszer-ellenőrzési kampány megindítását említette az államtitkár.
Az üzletláncok képviselői megértették a tejágazattal kapcsolatban megfogalmazott problémákat – jelentette ki Budai Gyula.

Csak a legokosabbak érnek el 7 pontot ebben a vegyes műveltségi kvízben