Csaknem húsz százalékkal több autó került forgalomba

Idén júliusban 4449 új személygépkocsit helyeztek forgalomba Magyarországon, 19,6 százalékkal többet, mint 2011 azonos hónapjában.

PR
2012. 08. 01. 9:55
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az összes járművet vizsgálva az új forgalomba helyezések száma júliusban 17,5 százalékkal, 5991-re emelkedett, az első hét hónapban 16,9 százalékkal, 42 379-re nőtt az egy évvel korábbihoz képest. A júliusban forgalomba helyezett új motorkerékpárok száma 10,3 százalékkal, 218-ra csökkent, január–júliusban pedig 9,2 százalékkal, 1296-ra mérséklődött.

Júliusban 926 új kishaszongépjárművet helyeztek forgalomba, 22,5 százalékkal többet, mint 2011 júliusában. Az első hét hónapban 13,4 százalékkal nőtt az új forgalomba helyezett kishaszonjárművek száma, elérte a 6307-et.

A Datahouse adatai szerint júliusban három új buszt helyeztek forgalomba az egy évvel korábbi 26-tal szemben. Eddig 2012-ben 32 új buszt helyeztek forgalomba, ami 70,6 százalékos csökkenés 2011 január–júliusi 109-hez képest. A forgalomba helyezett új nagyhaszongépjárművek száma júliusban 11 százalékkal, 395-re nőtt. Az első hét hónapban 10,2 százalékkal, 2509-re emelkedett.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.