Így felül lehet múlni a 15 százalékos növekedést

Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a Magyar Turizmus Zrt. és a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.

PR
2012. 08. 01. 12:23
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Horváth Gergely, az MT vezérigazgatója a budapesti Széchenyi Fürdőben tartott rendezvényen elmondta: az idén már hetedik alkalommal rendezik meg a BWI-t, s bíznak abban, hogy a promóciónak köszönhetően az elmúlt években tapasztalt 10-15 százalékos növekedést az idén alapnak lehet tekinteni. A közel 1 millió eurós téli kampány költségeinek döntő részét az MT fizeti.

A Budapest téli vendégforgalmát élénkítő marketingakció – a 2=3 és 3=4 szállodai kedvezmény mellett – idén is ingyenes fürdőlátogatást kínál a vendégek részére, és a Széchenyi, a Gellért valamint a Rudas fürdő mellett ebben az évben bekapcsolódik a programba a Lukács is. Szőke László, a BGYH vezérigazgatója hangsúlyozta: szeretnék elérni, hogy Budapest Európa fürdőfővárosa legyen.

100 ezer munkahely jöhet létre?

Korábban Bánki Erik, az Országgyűlés turisztikai bizottságának fideszes elnöke arról beszélt: tavaly a vendégéjszakák szempontjából a turizmus már elérte a 2007-es szintet Magyarországon, az idén pedig a válság előtti időszakot is meghaladhatja az ágazat teljesítménye. Mint mondta, a turizmusfejlesztés támogatása az államháztartás szempontjából kifizetődő, egyebek mellett azért, mert hamar megtérül, és az ágazat munkahelyteremtése is rendkívüli. Hozzátette: elégedett lenne, ha az ágazatban 100 ezer új munkahely jönne létre a ciklus végére, becslése szerint az elmúlt két év alapján ez reális.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.