Jelentősen csökkent a a német mogul bevétele

A BMW nettó nyeresége a második negyedévben éves összevetésben 28 százalékkal, 1,28 milliárd euróra csökkent – közölte szerdán a müncheni központú autógyár.

tt
2012. 08. 01. 9:15
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az árbevétel 7,3 százalékkal, 19,2 milliárd euróra emelkedett, ezzel rekordot ért el. A konszern összesen 475 ezer gépkocsit értékesített a BMW, a Mini és a Rolls–Royce márkákból, 5,4 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A negyedéves eredmény csökkenése a fejlesztési és a bér- és bérjellegű költségek emelkedésének tudható be, és szerepet játszott az is, hogy a múlt év második negyedében egy egyszeri tétel számottevően javította a pénzügyi eredményt.

A BMW optimista

Az év egészét tekintve a társaság bizakodó, a mérlegbeszámoló szerint a tavalyinál nagyobb nyereségre számít, noha az európai gazdasági válság jelentős bizonytalansági tényező, és nagyon erős a konkurencia árversenye is. Bizakodással töltheti el a münchenieket, hogy az árbevétel-arányos eredmény 11,6 százalék volt a második negyedévben, ami az iparágban nagyon jó érték.

Korábban 11,6 százalékos árbevétel-arányos eredményt jelentett az Audi is, a Daimleré viszont csak 8,6 százalék volt.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.