Közel 40 ezren keresték fel a MABISZ ügyfélszolgálatát

Idén elsősorban a nemzetközi károk, a fedezetlenségi díj, valamint a bónusz-málusz besorolások miatt érkeztek megkeresések az ügyfelektől

TK
2012. 08. 08. 11:11
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Második helyen a fedezetlenségi díj – amikor nincs a járművön kötelező biztosítás, de azt utólag meg kell fizetni – illetve a bónusz-málusz besorolásokkal kapcsolatos ügyek álltak. A biztosítatlan gépjárművekkel, illetve az ismeretlen károkozók által okozott károkkal kapcsolatos problémák aránya 43 százalék, míg a fedezetlenségi ügyeké 23 százalék volt.

Az elmúlt másfél évben közel 40 ezren, ebből az idei első félévben csaknem tízezren fordultak a MABISZ ügyfélszolgálatához. Idén elsősorban a nemzetközi károk, a fedezetlenségi díj, valamint a bónusz-málusz besorolások miatt érkeztek megkeresések az ügyfelektől – áll a MABISZ közleményében.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.