Közel 40 ezren keresték fel a MABISZ ügyfélszolgálatát

Idén elsősorban a nemzetközi károk, a fedezetlenségi díj, valamint a bónusz-málusz besorolások miatt érkeztek megkeresések az ügyfelektől

TK
2012. 08. 08. 11:11
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Második helyen a fedezetlenségi díj – amikor nincs a járművön kötelező biztosítás, de azt utólag meg kell fizetni – illetve a bónusz-málusz besorolásokkal kapcsolatos ügyek álltak. A biztosítatlan gépjárművekkel, illetve az ismeretlen károkozók által okozott károkkal kapcsolatos problémák aránya 43 százalék, míg a fedezetlenségi ügyeké 23 százalék volt.

Az elmúlt másfél évben közel 40 ezren, ebből az idei első félévben csaknem tízezren fordultak a MABISZ ügyfélszolgálatához. Idén elsősorban a nemzetközi károk, a fedezetlenségi díj, valamint a bónusz-málusz besorolások miatt érkeztek megkeresések az ügyfelektől – áll a MABISZ közleményében.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.