Tízmillió autó eladása a cél

Az autópiac általános gyengélkedése ellenére a Volkswagen változatlanul tartja magát ahhoz a tervéhez, hogy 2018-ban tízmillió autó eladásával világelső akar lenni.

PR
2013. 03. 14. 21:53
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A csoport éves eredményeinek ismertetésekor Martin Winterkorn vezérigazgató utalt arra, ezt a célt egyebek mellett úgy akarják elérni, hogy nagy léptekkel fognak terjeszkedni Kínában. A külföldön tervezett tíz VW-gyárból hét ott létesül majd. A csoport árbevételének egyharmada már most az ázsiai országból származik, és öt év múlva várhatóan négymillió autót gyártanak majd Kínában, 75 százalékkal többet, mint most.

A múlt év minden eddiginél jobban sikerült Európa legnagyobb autógyártójánál: a konszolidált nettó nyereség 21,72 milliárd euróra nőtt az előző évi 15,41 milliárdról, a VW-hez tartozó márkákból összesítve 9,3 milliót adtak el. A VW modellek értékesítése 13 százalékkal, az Audiké 12 százalékkal nőtt. Az autópiaci ranglistát most éppen a Toyota vezeti, a japán cég a természeti csapást követő évben, 2012-ben visszaszerezte világpiaci elsőségét.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.