A belvárosi üzletek közös márkastratégiával küzdenek a vásárlókért

Közös márkastratégiát dolgoz ki az V. kerületi önkormányzat a belvárosi üzletek forgalmának élénkítésére.

KG
2013. 04. 17. 17:33
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Puskás András (Fidesz–KDNP), a kerület alpolgármestere szerdai sajtótájékoztatóján arról beszélt, hogy a bevásárlóközpontokkal szembeni hátrány már a 2000-es évek elejére egyértelművé vált, a plázákat túl közel engedték a belvároshoz, a régi kereskedelmi központ kárára. Ezt szeretnék visszafordítani azzal, hogy egy bevásárlónegyedet alakítanak ki a belvárosi utcákból, és a bevásárlóközpontokéhoz hasonlóan menedzselik. Az önkormányzat múlt héten céget alapított a feladatra és az első két évben 200-200 millió forintot fordít a márkastratégiára.

Megjegyezte: a plázák általában 300 millió és 1 milliárd forint közötti összeget szánnak erre, de az önkormányzat is tovább növelné az összeget. A harmadik évben bevonnák a költségekbe az üzlettulajdonosokat, akik gyakorlatilag addig is haszonélvezői lesznek a projektnek, míg az önkormányzat az adóbevételeken keresztül juthat pluszforráshoz.

Puskás András jelezte: több ezer példányban megjelenő, ingyenes brandmagazint helyeznek el az üzletekben, és közös logót készítettek, amely az üzletek előtti lábtörlőkön és 3D-s hologram matricaként a portálokon is megjelenik. A Váci negyedben ingyenes köztéri wifi lesz, és sok információs szolgáltatást is indítanak, egyebek mellett egy olyan weboldalt, amely tartalmazza a többi között az üzletek nyitva tartását, akcióit, az aktuális parkolási lehetőségeket és egyéb programokat.

Októberben elkezdik a Váci utca északi részén és a csatlakozó kis utcákban az újraburkolást, ami egy frissített, új arculatot ad a térségnek, és tömbönként kijelölik, hogy milyen kirakatokat, utcaképet szeretnének látni – mondta Puskás András, hozzátéve, hogy nem egyik napról a másikra kell váltaniuk a tulajdonosoknak. A negyedben állandóan jelen lesz a közterület-felügyelet, és megerősítik a takarítást.

Az eseményen Michael Carroll, a Váci Utcai Bevásárló Negyed Nonprofit Kft. ügyvezetője arról számolt be: az újramárkázással a régi arculatot szeretnék visszahozni. Hasonló marketingeszközöket használnak majd a kis- és nagykereskedőknél is, azzal a nehezítéssel, hogy a bevásárlóközpontokkal ellentétben itt nem egy kézben vannak az ingatlanok.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.