A kínaiak költik el a legtöbb pénzt külföldön

A kínaiak a világelsők turizmusból a külföldön elköltött pénz alapján: 102 milliárd dollárt utaztak el tavaly, ami 40 százalékos növekedést jelent 2011-hez képest.

KG
2013. 04. 08. 20:49
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Annyira megugrott a kínaiak költekezése, hogy nagyobb az összeg, mint az utánuk következő két ország – Németország és az Egyesült Államok – turistáinak együttes külföldi kiadása.

Hasonlóan számottevően nőtt az oroszok által külföldön turisztikai célból elköltött pénz: 32 százalékkal 43 milliárd dollárra duzzadt. Ugyanakkor a hagyományosan nagy utazó nemzetek, így Németország, az Egyesült Államok és Nagy-Britannia lakosai is többet költöttek 6, illetve a két utóbbi egyaránt 4 százalékkal a két esztendő összevetésében. Európa további nagyjainak, Franciaországnak és Olaszországnak a lakosai 7 és 2 százalékkal kevesebbet költöttek külföldön turistaként tavaly, mint tavalyelőtt – adta hírül a BBC az ENSZ Idegenforgalmi Világszervezetének adatai alapján.

„A kínai és orosz kiadások tetemes növekedése azt tükrözi, hogy a két ország bővülő középosztálya megjelent a nemzetközi idegenforgalmi piacon” – mondta Taleb Rifai, a szervezet vezérigazgatója.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.