Kanadában élnek a legelégedettebb banki ügyfelek

Ez derül ki abból a felmérésből, amit a Capgemini és az európai pénzügyi marketing szövetség, az Efma tett közzé kedden.

KG
2013. 04. 23. 14:24
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A pozitív tapasztalatok alapján összeállított mutató 60,8 százalék volt Kanadában és 57,1 százalék az Egyesült Államokban. A lista végén Hongkong, illetve Japán áll, az összes ügyfélnek mindössze 15 és 21,9 százaléka elégedett bankjuk szolgáltatásaival. A 35 ország 18 ezer bankügyfelére kiterjedő felmérésben Magyarországot nem vizsgálták.

A legnagyobb mértékben Olaszországban javult az ügyfelek elégedettsége, majd Szaúd-Arábia és Kína következik. A sor végén Portugália áll. A kimutatásban az is szerepel, hogy világszerte az ügyfelek 10 százaléka tervez bankot váltani a következő félévben, 41 százalék még bizonytalan.

A váltásban a legtöbb régióban a szolgáltatások minőségének alakulása a legfőbb szempont, kivéve Észak-Amerikát, ahol a költségek a perdöntőek.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.