A Daimler konszern Mercedes–Benz, AMG, Smart és Maybach márkáiból márciusban 150 430 darab kelt el, 5,7 százalékkal több, mint a tavalyi azonos hónapban. Ezen belül Mercedes modellekből közel 140 ezer kelt el, 6,5 százalékkal több, mint egy évvel korábban.
Az eladások az ázsiai és csendes-óceáni térségben 10,5 százalékkal, az Egyesült Államokban 6,5 százalékkal emelkedtek. Németországban, a konszern belföldi piacán viszont 2,5 százalékkal csökkentek.
Az eladási számokat elsősorban a Mercedes A és B osztályú modelljeinek piaci sikere emelte meg. A kompaktkategóriában az első negyedévben 77 ezer gépkocsit értékesített a Daimler, közel ötven százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
A konszern márkáiból az első negyedévben eladott 350 530 autó szintén rekordnak számít.