A magyar paprikával nemcsak a cég győri gyárában fűszereznek, de 29 országba – többek között Németországba, Franciaországba és Csehországba – is szállítanak belőle. A Magyarországon gyártott paprikás termékeket Uruguayban, Kínában és Kuvaitban is értékesítik.
Az Intersnack Magyarország Kft. a magyar sóssnack-piac vezető vállalata. A Chio-termékeket is gyártó cég az elmúlt 10 évben 3,5 milliárd forintot meghaladó értékű beruházással és 15 milliárd forintot meghaladó adóbefizetéssel járult hozzá a magyar gazdaság teljesítményéhez. Az Intersnack győri gyáregysége több mint 260 embernek ad munkát. A cég nettó forgalma 2011-ben 11,6 milliárd, 2012-ben 10,4 milliárd forint volt, 2013-ra a menedzsment 11,4 milliárd forint nettó forgalmat tervezett.
Évente megközelítőleg 2000 tonna fűszerpaprika terem Magyarországon, főképpen Kalocsa és Szeged környékén, így a hungarikumnak számító fűszer mintegy 10 százalékát az Intersnack vásárolja fel. A vállalatcsoport az alapanyagot németországi fűszerfeldolgozóiba szállítja, ahol sót vagy más fűszereket kevernek a paprikához, így küldik tovább az Intersnack gyáraiba.
A fűszert két fő beszállítójától, a Kalocsai Fűszerpaprika Zrt.-től és a Rubin Szegedi Paprikafeldolgozó Kft.-től szerzi be a vállalat. Előbbi a magyar fűszerpaprika vezető feldolgozója, és társvállalataival együtt a teljes magyar termés 80 százalékát termelteti és dolgozza fel. Fő beszállítóként másfél évtizede működik együtt az Intersnackkel. Az óriáscég másik jelentős partnere a szegedi termesztői bázison működő Rubin.
Érdekesség, hogy a németek legkedveltebb burgonyachipse, a „Funny Frisch Ungarisch”, szintén magyaros, paprikás fűszerezésű. Az összes német chipsfogyasztás 18 százalékát ez az egyetlen termékváltozat teszi ki.