A Chevrolet-márkakereskedők tavaly megközelítőleg 1000 járművet adtak el Magyarországon, 2006-ban az éves eladás még a 8500 darabot is megközelítette, 4 százalékos piaci részesedéssel. A magyarországi újautó-piac drasztikus zsugorodásával párhuzamosan a márkakereskedések száma is csökkent: jelenleg mindössze 22 kereskedő foglalkozik a márkával, számuk az utóbbi évben harmadával lett kevesebb.
Kaszás Zoltán rámutatott: a magyar gépjárműpiac jellemzője, hogy az eladások 70-80 százaléka céges flottavásárlás, a kereskedők számára a válság éveiben ez volt a mentőöv a magánvásárlások drasztikus visszaesése közepette. A Chevrolet értékesítésének azonban jellemzően kevesebb mint a fele flottaeladás, amit az is magyaráz, hogy az elmúlt időszakig nem rendelkezett a flottavásárlói igényekhez igazodó modellpalettával.
A Chevrolet ezért nagy reményeket fűz ahhoz, hogy mára minden szegmensben jelen van, az utóbbi időszakban 14 új modellel frissítette fel választékát. Az európai piaci bővüléshez lökést adhat sportcélú haszonjárművek, a szabadidő-autók (suv – sport utility vehicle) családjának bővítése egy kiskategóriájú modellel, a Traxszel. Az európai autópiacon jelenleg egyedül a suv-szegmens tud növekedni. Kaszás Zoltán emlékeztetett arra, hogy a Chevrolet hiteles gyártó ebben a szegmensben, mivel 78 évvel ezelőtt, 1935-ben hozta ki a Suburban Carryallt, amely az első suv modell volt.
A Chevrolet évente körülbelül 4 millió járművet ad el több mint 140 országban, ezzel a negyedik legtöbb autót értékesítő márka. 2010-ben a piaci részesedése Európában 2,5 százalék fölé emelkedett, 477 194 autó értékesítésével. Európai márkakereskedői és márkaszerviz-hálózata 2700 tagot számlál. A márkát kezdetben, 2006-tól az Opel Southeast Europe koordinálta Magyarországon, majd a General Motors Hungary árszervezésével a két márka kereskedelmének irányítása szervezetileg különvált egymástól.