Közép-Európa központja lehet Budapest

A Budapest Airport bízik a légi teheráru-szállítás jövőjében és mindent megtesz azért, hogy Budapest Közép-Európa egyik cargo-központjává fejlődhessen.

NT
2013. 06. 17. 16:27
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A cég közleményében rámutatott arra, hogy a Malév 2012-es csődje miatt kénytelen volt két évre befagyasztani a tervezett Cargo City megépítését a 2. terminál mellett, ugyanakkor azt várja, hogy a gazdaság fellendülésével párhuzamosan tovább nő az igény a légi teheráru szállításra.

Christa Soltau, a cég cargo üzletágának vezetéséért felelős szakembere a közleményben kiemelte: a repülőtéren akár évtizedekre fedezni tudják a cargo raktárak területi igényeit, ráadásul Budapestről nem kevesebb, mint 20 európai ország érhető el a gazdaságos, 1000 kilométeres teherautó szállítási távolságon belül.

A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret üzemeltető társaság közleményében kiemelte, hogy a Budapest Airport a közúti szállítmányozásai partnerekkel közösen részt vett a müncheni Transport and Logistics kiállításon, ahol 63 ország 2013 kiállítója vett részt a logisztika és a szállítmányozás területéről.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.