Mindenki az online játékokon lóg

Több mint 35 százalékkal nőtt az online játékok piaca tavaly Kínában, ahol a következő években is jelentős bővülést valószínűsítenek a szakértők.

WA
2013. 06. 11. 14:39
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A témáról a hétfőn kezdődött, idén 19. alkalommal megrendezett Sanghaji Televíziós Fesztiválon cseréltek eszmét az iparág képviselői. A hivatalos adatok szerint az online játékok piaca tavaly a 60 milliárd jüant (2,2 ezer milliárd forint) is meghaladta, vagyis az előző év 30 százalékos növekedését is felülmúlva 35 százalékkal tudott bővülni. Egyre nagyobb szerepet játszik a játékok exportja is, a kivitel értéke tavaly 3,5 milliárd jüant (130 milliárd forint) tett ki, ami éves bázison mintegy 60 százalékos növekedés.

Iparági becslések szerint a szektor bevételei 2017-re akár 135 milliárd jüan (5 ezer milliárd forint) fölé is nőhetnek. Ennek elsősorban a technológiai újítások, a televízió és az okostelefonok fokozatos összeolvadása, illetve fokozottabb összekapcsolása lesz, amelyből a játékok csak profitálhatnak – idézi a Shanghai Daily napilap a Sanghaji Médiacsoport képviselőjét.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.