VM: milliárdos károkat okozott a Négy Mancs

Külföldi gazdasági érdekcsoportok, kampánymenedzserek állnak a Négy Mancs Alapítvány mögött.

2013. 06. 27. 19:14
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A közleményben ismertetik: a sajtóban megjelent hírek szerint az osztrák állampolgárságú Markus Müller elismerte, hogy ő irányította a Négy Mancs Magyarország ellen irányuló lejárató kampányát, méghozzá álnéven. A Négy Mancs korábban a Daily Mail angol magazinban és a Test című német lapban lejárató fotókat jelentetett meg a magyar libaágazatról. A fényképekkel a külföldi közvéleményt kívánták manipulálni, és Magyarország-ellenes hangulatot gerjesztettek. Becslések szerint a Négy Mancs ezzel a negatív kampánnyal milliárdos károkat okozott a magyar állattenyésztőknek – emeli ki a szaktárca közleményében.

Ismert: a Hír TV Célpont című műsorábólkiderült, hogy álnéven hirdetett nemzetközi bojkottot a magyar baromfitermékek ellen az osztrák Négy Mancs Alapítvány kampányfőnöke. A férfi a Markus Müller nevet használta, de tíz éve még más néven buktatta le az egyik gyógyszergyár majomkísérleteit. Most egy radikális német állatvédő szervezetnél bukkant fel, ahol szintén a „libatömés és a tolltépés” ellen küzd.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.