Így születik a világ legnagyobb reklámügynöksége

A világ legnagyobb reklámügynöksége jön létre a francia Publicis és amerikai riválisa, az Omnicom összeolvadásával.

PR
2013. 07. 28. 17:22
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Publicis jelenleg második a világ vezető reklámcégeinek a listáján, az Omnicom a harmadik. Egyelőre még a brit WPP az ágazat legnagyobb cége, de a francia és az amerikai cég egyesülésével megalakuló Publicis Omnicom Group átveszi a piacvezető szerepet 35,1 milliárd dollárt meghaladó piaci tőkeértékével, valamint 23 milliárd dolláros (5150 milliárd forint) forgalmával.

A két társaság egyenlő arányú, 50-50 százalékos részesedéssel lép be az új vállalatba, amelyet a két cég jelenlegi vezérigazgatói irányítanak majd társ-vezérigazgatóként. A vállalatnak Párizsban és New Yorkban lesz a központja.

A Publicis azt közölte, hogy az év végén, a jövő év elején befejeződő egyesülést egyhangúlag hagyta jóvá a két cég igazgatósága.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.