Amerikában és Kínában száguld az Audi

A kínai és az egyesült államokbeli kereslet növekedésének köszönhetően növelte eladásait az Audi; a német autógyár az európai piac zsugorodása ellenére több mint egymillió autót adott el az év első nyolc hónapjában.

LM
2013. 09. 09. 13:20
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Ez 7,2 százalékos növekedés 2012 első nyolc hónapjához képest. Augusztusban 119 ezer autót értékesített az ingolstadti székhelyű Volkswagen-leány. „Nagyon jól haladunk, hogy idén elérjük stratégiai célunkat, 1,5 millió autó eladását” – mondta Luca de Meo marketingigazgató.

Augusztusban 43 ezer Audit adtak el Kínában – további 7 ezret az ázsiai csendes-óceáni régióban –, 46 ezret Európában és 14 ezret az Egyesült Államokban. Kínában ez 23 százalékos növekedést jelentett, az amerikai piacon csaknem 22 százalékosat, miközben az európai eladások 3,4 százalékkal visszaestek. A gyártó abban bízik, az Audi A3 Limousine révén – amelynek árusítása a jövő héten kezdődik – növelni tudja eladásait Európában is.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.