Közleményükben ismertetik: hasonló mennyiséget vásárolnak a magyar beszállítóktól a környező országok McDonald’s éttermei is.
Huszonöt éves magyarországi jelenléte alatt a McDonald’s összesen több mint 97 milliárd forint értékben vásárolt magyar alapanyagokat. A Magyarországon és több európai országban forgalmazott állandó termékekhez magyar termelők szállítják be a csirkehúst, a salátát, a paradicsomot, a friss hagymát, a tojást, a mézet, a joghurtot és több más alapanyagot is.
Az idei Magyar heteken az étteremlánc a Vidékfejlesztési Minisztériummal (VM) egyeztetve 98 éttermével kapcsolódott be az oltalom alatt álló, eredetvédett magyar szürkemarha-húst népszerűsítő kampányba. Az éttermekben már kapható szürkemarha-burger húspogácsája kizárólag magyar szürkemarhából készült – hangsúlyozta a McDonald\'s Magyarország.
Korábbi tájékoztatása szerint a McDonald’s Magyarországi Étterem Hálózat Kft. 2012-ben közel 2 százalékkal, 22 milliárd forintra növelte nettó árbevételét, adózott eredménye több mint kétszer ekkora tempóban, 58,2 millió forintra nőtt.
A McDonald’s Europe a kontinens legnagyobb étteremlánca. A cég 38 országban több mint 7400 éttermet üzemeltet, 415 ezer embernek ad munkát, és több mint 15 millió fogyasztót szolgál ki naponta. Az európai McDonald\'s éttermek több mint 72 százalékát önálló helyi vállalkozók üzemeltetik.