A General Motors 245 ezer személyautót adott el augusztusban Kínában, a Ford 71 ezret, a BMW 34 ezret. A japán gyártók többségében szintén növelni tudták eredményüket azután, hogy tavaly visszaestek az eladásaik, miután megnőtt a feszültség Kína és Japán között a kelet-kínai-tengeri szigetek hovatartozása körüli vita miatt. A Nissan 86 ezer, a Toyota 72 ezer, a Honda 55 ezer gépjárművet értékesített. A kínai vásárlók ugyanakkor a hazai gyártmányú autókat részesítik előnyben; ezek piaci részaránya 38 százalék volt, a német gyártmányoké 22 százalék, a japánoké 15 százalék.
Szakértők szerint az autóeladások növekedésének egyik oka, hogy a fejlett központoktól távolabb eső térségekben – például a Sanhszi tartománybeli Tatung városában vagy a déli, Hajnan szigeti Szanjában – is megkezdődött az értékesítések felfutása a növekvő jövedelmek és az alacsony gépjármű-ellátottság miatt.