Őrült módon nő a kocsik száma Kínában

Egymillió-háromszázötvenezer új személygépkocsit adtak el augusztusban Kínában, 11 százalékkal többet, mint 2012 augusztusában.

BuL
2013. 09. 10. 18:42
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A General Motors 245 ezer személyautót adott el augusztusban Kínában, a Ford 71 ezret, a BMW 34 ezret. A japán gyártók többségében szintén növelni tudták eredményüket azután, hogy tavaly visszaestek az eladásaik, miután megnőtt a feszültség Kína és Japán között a kelet-kínai-tengeri szigetek hovatartozása körüli vita miatt. A Nissan 86 ezer, a Toyota 72 ezer, a Honda 55 ezer gépjárművet értékesített. A kínai vásárlók ugyanakkor a hazai gyártmányú autókat részesítik előnyben; ezek piaci részaránya 38 százalék volt, a német gyártmányoké 22 százalék, a japánoké 15 százalék.

Szakértők szerint az autóeladások növekedésének egyik oka, hogy a fejlett központoktól távolabb eső térségekben – például a Sanhszi tartománybeli Tatung városában vagy a déli, Hajnan szigeti Szanjában – is megkezdődött az értékesítések felfutása a növekvő jövedelmek és az alacsony gépjármű-ellátottság miatt.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.