Beszámolók szerint megállapodás született a kínai Changhe csoport és az amerikai Sikorsky Aircraft Co. vállalat között az S–76D típusú közepes szállítóhelikopter közös gyártásáról is. Ez a forgószárnyas modell egyaránt alkalmazható üzleti VIP-repülések, mentési és rendőrségi feladatok végrehajtására, valamint tengeri fúrótornyokon dolgozók szállítására.
Az expón mutatkozott be először Kína legújabb ember nélküli helikoptere, a JY–8-as, amelynek maximális sebessége elérheti a 400 kilométert óránként.
A farokrotor nélküli, koaxiális, dupla rotoros gépmadárnál az amerikai Sikorsky Aircraft által kifejlesztett X2 kísérleti helikopter technológiájához hasonlót alkalmaztak. Szakemberek közlése szerint hivatalos próbarepüléseit 2015-re tervezik.
A jelenlegi pilóta nélküli, egytonnás helikopterek négyezer méter magasra képesek repülni, maximális sebességük 220 kilométer óránként.
A helikoptergyártók arra számítanak, hogy az országban a következő évtizedben évi 30 százalékkal fog bővülni a helikopterpark.