Saját márkanevet kaphat a szabolcsi alma

Így állítanák meg az ültetvények területének csökkenését.

MN
2017. 12. 18. 6:55
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Intézkedési tervet jelent be jövő márciusban a Magyar Zöldség-Gyümölcs Terméktanács annak érdekében, hogy megállítsák a szabolcsi almaültetvények területének csökkenését – írja a Magyar Hírlap.

A termelők attól tartanak, hogy ha nem változik a helyzet, a szabolcsi alma akár teljesen kiszorulhat a piacról.

Apáti Ferenc, a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet (Fruitveb) alelnöke a lapnak elmondta: szerinte az elkövetkező két-három éven belül érdemi változás a támogatási rendszer és az adózás tekintetében sem lesz. Abban bíznak, hogy ezek a tényezők hosszabb távon változhatnak majd, illetve a szabolcsi almának egy saját brandet tudnak építeni. A márkanév kiépítésével kapcsolatban hozzátette: az egyelőre csak belföldön elképzelhető, többéves folyamat és kitartó munka eredményeként.

 

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.