Saját márkanevet kaphat a szabolcsi alma

Így állítanák meg az ültetvények területének csökkenését.

MN
2017. 12. 18. 6:55
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Intézkedési tervet jelent be jövő márciusban a Magyar Zöldség-Gyümölcs Terméktanács annak érdekében, hogy megállítsák a szabolcsi almaültetvények területének csökkenését – írja a Magyar Hírlap.

A termelők attól tartanak, hogy ha nem változik a helyzet, a szabolcsi alma akár teljesen kiszorulhat a piacról.

Apáti Ferenc, a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet (Fruitveb) alelnöke a lapnak elmondta: szerinte az elkövetkező két-három éven belül érdemi változás a támogatási rendszer és az adózás tekintetében sem lesz. Abban bíznak, hogy ezek a tényezők hosszabb távon változhatnak majd, illetve a szabolcsi almának egy saját brandet tudnak építeni. A márkanév kiépítésével kapcsolatban hozzátette: az egyelőre csak belföldön elképzelhető, többéves folyamat és kitartó munka eredményeként.

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.