Van vonzereje a székelyföldi cégnek

A négy Kárpát-medencei országban forgalmazott ötéves sörmárka idén látványos eredményeket produkált, az első hét hónapban 1,25 millió eurós adózás előtti nyereséget regisztrált.

Csinta Samu (Sepsiszentgyörgy)
2019. 09. 30. 16:46
null
Tehenészet a főváros környékén. Mivel a gazdaságok alig kaptak pénzt, sokan külföldre szállítottak Fotó: Kurucz Árpád
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Már a célállomástól negyven kilométerre forgalmi dugót okoztak a Csíki Sör Manufaktúra csíkszentsimoni egységébe igyekvők. A székelyföldi cég az elmúlt hét végére hirdette meg nyereményakciójának záróeseményét, amelyen valamennyi nyertes söröskupak tízezer forint értékű fogyasztást ért. Ekkor sorsolták ki az első díjként felajánlott elektromos autót és egy másik gépkocsit, harmadik díjként pedig egy elektromos kerékpárt.

Az akció során négyszázezer nyertes kupakú sörösüveg hagyta el a gyártóegységet. A gyakorlat öt százalék körüli beváltási arányt mutat, a csíkiek tíz százalékkal, azaz körülbelül tízezer látogatóval számoltak, ehhez képest már a reggel hét óra után érkező vonatokról majd ezer embert szállt le Csíkszentsimonban. Az emberözön pedig csak dagadt, ezért a rendezők a tervezettnél korábban, 11 órakor kinyitották a gyár kapuit, amikor már csaknem húszezren vártak bebocsátásra. Mintegy negyvenezren zsúfolódtak össze, a környékbeli utakon további tízezrek araszolgattak az alcsíki nagyközség felé, annak dacára, hogy a szervezők internetes posztban kérték meg a további érdeklődőket, hogy ne induljanak útnak.

Folyékony kenyér. Tízezreket mozgatott meg az ingyensör
Fotó: Csíki Sör Manufaktúra

– Be kell ismernünk, hogy alábecsültük a Csíki sör erejét, nem számítottunk ekkora tömegre – mondta Lénárd András, a Csíki Sör Manufaktúra alapító-ügyvezetője, aki tegnap az egyik közösségi oldalra kitett videóban is elnézést kért a rendezés hiányosságaiért. – Roppant sajnálom, hogy sok embernek elfogyott a türelme, és sarkon fordult, mert a maradók közül mindenki bejutott, a vállalásunknak megfelelően fogyaszthatott, és este együtt bulizhatott az Eddával – tette hozzá. A cégvezető a feszült pillanatoktól sem mentes eseményt is inkább a márka vonzerejének tekinti. – Csaknem százezer pohár sörre és hét tonna kolbászra láttuk vendégül a türelmes érdeklődőket. Nagyon sajnáljuk, hogy olyanok is akadtak, akiknek csalódást okoztunk – mondta Lénárd András. A díjakat végül székelyföldi kupaktulajdonosok vitték el, egyikük éppen csíkszentsimoni.

A négy Kárpát-medencei országban forgalmazott ötéves sörmárka idén látványos eredményeket produkált, az első hét hónapban 1,25 millió eurós adózás előtti nyereséget regisztrált a tavalyi év hasonló időszakában elért 890 ezer euróhoz viszonyítva. – Ha a kézműves és kisüzemi sör kategóriájában meg akarjuk célozni a hatalmas dél-romániai piacot, akkor további gyártókapacitásokra van szükségünk. Hasonló céljaink vannak a magyarországi piaccal is, az úttörő jellegű, házhoz szállítással is operáló értékesítési politikánk sikere a jelek szerint a nagy áruházak irántunk megnyilvánuló érdeklődésé­ben is kedvező változásokat hozott – jelentette ki korábban Lénárd András. A cég beruházásai már meghaladják a húszmillió eurót, a piaci célkitűzések pedig a Kárpát-medence határainál is messzebbre tekintenek.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.