Felmérések szerint átalakultak itthon az ajándékozási szokások, a korábbiaknál például jóval több magyar tervezi, hogy tárgyak helyett inkább élményt ajándékoz karácsonyra, amely a legtöbb esetben családi programmal felérő közös pihenést vagy a bakancslistán régóta szereplő távoli utazást jelent. A lakossági fogyasztás szerkezetén az idén már az is meglátszott, hogy a magyarok bátrabban költenek olyan szolgáltatásokra, amelyek nem az alapvető megélhetéshez szükségesek, hanem a szórakozást, kikapcsolódást is lehetővé teszik. Az utazás mindig is toplistás helyen volt a kedvelt időtöltések közül, és úgy tűnik, a külföldre készülőket nem torpantja meg, hogy a nemzetközi turisztikai piacon nemrégiben nagy hírű utazási irodák adták be sorra a kulcsot, idehaza továbbra is bizalommal vannak az utazásszervezők felé.

Lép a kormány az élelmiszerek árának megfékezéséhez
Átörés készül az infláció elleni harcban.