A nyári csúcsszezonban nemcsak az utasok száma döntött rekordot, a turisták elégedettsége is nagymértékben javult a Liszt Ferenc nemzetközi repülőtéren. Az utazók különösen jónak értékelték a gyorsabb utasfelvételt és a biztonsági ellenőrzésnél a nemzetközi viszonylatban is rövidnek számító tízperces átlagos várakozási időt – közölte a Budapest Airport.
A világszerte több mint hétszáz repülőtéren egységes módszertannal végzett kutatás eredménye éves összevetésben jelentős fejlődést mutat az utaselégedettség tekintetében, amelyet hét különböző szempont alapján értékeltek ki.
Ebből kiderül: a fővárosi légikikötő közelmúltban elvégzett fejlesztései láthatóan javítottak a szolgáltatások minőségén. A check-in folyamatának gördülékenységét elősegítő fejlesztések között a korai utasfelvétel és az önkiszolgáló poggyászfeladás bevezetése javította a közérzetet, míg a biztonsági ellenőrzésnél jelentős kapacitásbővítés és egy sor, az utasok számára látható és nem látható fejlesztés segíti a folyamatot. Immár kevesebb időt töltenek az utasok az útlevél-ellenőrzésnél is, a mosdók és a terminál tisztaságát pedig kiugróan jobbra értékelték az idén, mint a múlt év azonos időszakában. Fontos visszajelzés az is, hogy az utasok továbbra is a parkolási lehetőségeket tartják a leginkább fejlesztendő területnek – jelezte az üzemeltető.