Élményre költenek inkább a családok

2019. 11. 21. 9:09
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Megduplázta tavalyi forgalmát a november elején rendezett előzetes ­akciós kampányában a magyar tulajdonú Bónusz Brigád. A termékeket, valamint szolgáltatásokat a kedvezményekkel mindenkor a piaci árnál olcsóbban kínáló cégnél hivatalosan holnap kezdődik és a hét végén is tart a black friday kampány, amely sokaknak a karácsonyi bevásárlási szezon kezdetét jelenti – a brigádnál másfél millió regisztrált, zömében fővárosi vásárló ezúttal mintegy ezer alkalmi ajánlat megjelenésére vár.

– Egész évben érződött, de az év végi szezon kezdetén is jól látható, hogy sokkal több pénze van a magyaroknak olyan szolgáltatásokra költeni, amelyek nem az alapvető megélhetéshez szükségesek, hanem a szórakozást, kikapcsolódást szolgálják – mondta a Magyar Nemzetnek Kaprinay Zoltán. A Bónusz Brigád egyik alapító-tulajdonosa kifejtette: ráadásul mára az is jellemző, hogy már nem a kedvezmény mértéke az, ami alapján választanak az internetezők, sokkal inkább a minőség a döntő egy-egy ajánlatnál – ­emiatt például már fel sem tüntetik a kínálatban az akciók mértékét. Azt is megfigyelték, hogy a magyarok több tipikus termékkörben szívesebben választják a hazai gyártásút, mint az olcsóbb külföldi árut.

– Friss felmérésünk azt is mutatja, hogy a családok már inkább az élményeket keresik ajándékozás céljából, ezen belül még mindig az utazások iránt a legnagyobb az érdeklődés. A magyarországi szálláshelyek ajánlatai fogynak a legjobban, köszönhetően annak, hogy sokat javult a szolgáltatások színvonala a belföldi turizmusban – fejtette ki Kaprinay Zoltán. Kiemelte: az idén már kulturális lehetőségeket is kínálnak pluszkedvezménnyel, a számok pedig azt mutatják, hogy a mozi- és színházjegyek, a fesztiválbelépők az utazások után a második helyen szerepelnek az eladásaikban. Nőtt a kosarak értéke is az előző évihez képest, amely a termékek esetén átlagosan kilencezer, míg az utazásokra alkalmanként 40 ezer forint körül költenek a Bónusz Brigád vásárlói.

A jótékonyság szezonja

Idén 23 áruházzal vesz részt az ­Auchan áruházlánc a Magyar Élelmiszerbank Egyesület karácsonyi adománygyűjtésében – közölték. Naponta tizenhét üzletből juttatják el a nélkülözőknek a pékárut, zöldséget, valamint gyümölcsöt, emellett jótékonysági süteményvásárokkal, pénzbeli adománnyal is támogatják a szervezetet.

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.