Januárban, a karácsonyi traktákat és az újévi fogadalmakat követően igencsak jól fogynak a fogyókúrás készítmények: az ünnepi szezon után másfélszer több fogy belőlük értékben, mennyiségben pedig mintegy harmadával vásárolnak többet belőle a magyarok. Éves szinten 2018 decembere és 2019 novembere között az értékbeli forgalom közel harmadával nőtt az előző év azonos időszakához képest, így 1,8 milliárd forint értékben vásároltunk a termékekből. Mennyiségben egytizedével több testsúlykontroll-készítmény fogyott a vizsgált időszakban. A Nielsen adataiból az is kiderül, hogy az értékesítések több mint kilenctizede a drogériákban történik, ennek az értékesítési csatornának folyamatosan nő a jelentősége.
Új kutatás-fejlesztési projektet jelentett be az Evosoft
Szijjártó Péter: Célunk, hogy mielőbb Magyarországé legyen Európa egyik leginnovatívabb gazdasága.