A Gazdasági Versenyhivatal megállapította, hogy a Telemarketing International Kft. és anyavállalata, a Mediashop GmbH tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot valósított meg a „Starlyf Fast Heater” hősugárzó készülék népszerűsítésekor. A vizsgálatban feltártak alapján ugyanis a reklámokban valótlanul tulajdonítottak a terméknek különleges fűtési képességeket (pl. ilyen és ehhez hasonló állításokkal: „A forradalmi thermo-kerámia technológia lehetővé teszi, hogy apró mérete ellenére is olyan hatékonyan tudjon fűteni, mint egy nagyméretű radiátor.” „Egyetlen gombnyomással akár pillanatok alatt felfűthet egy szobát.” A hivatal szerint azt is valótlanul állították, hogy az eszköz különleges árkedvezménnyel, valamint csak korlátozott ideig elérhető, de valótlanul tulajdonítottak gyógyhatást is a fűtőkészüléknek („enyhíti az ízületi gyulladás tüneteit”).
Jelentős fejlődést mutat az agrárium,; okkal, de többe kerülhet Paks II. a tervezettnél
Heti gazdasági összefoglaló.