A Gazdasági Versenyhivatal megállapította, hogy a Telemarketing International Kft. és anyavállalata, a Mediashop GmbH tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot valósított meg a „Starlyf Fast Heater” hősugárzó készülék népszerűsítésekor. A vizsgálatban feltártak alapján ugyanis a reklámokban valótlanul tulajdonítottak a terméknek különleges fűtési képességeket (pl. ilyen és ehhez hasonló állításokkal: „A forradalmi thermo-kerámia technológia lehetővé teszi, hogy apró mérete ellenére is olyan hatékonyan tudjon fűteni, mint egy nagyméretű radiátor.” „Egyetlen gombnyomással akár pillanatok alatt felfűthet egy szobát.” A hivatal szerint azt is valótlanul állították, hogy az eszköz különleges árkedvezménnyel, valamint csak korlátozott ideig elérhető, de valótlanul tulajdonítottak gyógyhatást is a fűtőkészüléknek („enyhíti az ízületi gyulladás tüneteit”).
Ezek mellett megtévesztő tájékoztatásokat tettek közzé a hősugárzó „Delux” verziójáról, megtévesztően kínálták a terméket „30 napos elégedettségi és pénz-visszafizetési garanciával”, miközben az csak a telefonon vagy a webáruházban lebonyolított vásárlásra vonatkozott.
A GVH egyetemlegesen 125 milliós bírság megfizetésére kötelezte a két céget, valamint eltiltotta őket a további jogsértéstől. A hatóság a bírság kiszabásakor figyelembe vette többek között, hogy az érintett reklámok jelentős forgalmat generáltak, a Telemarketing International Kft. pedig visszaeső jogsértőnek bizonyult. A hivatal jelentős (több mint 100 milliós) bírságcsökkentő tényezőként tekintett ugyanakkor arra, hogy a vállalkozások beismerték a jogsértést, és vállalták a gazdasági versenyre vonatkozó jogszabályok és normák követését elősegítő, úgynevezett megfelelési program kidolgozását és bevezetését.