Keresik az Év boltját

Magyar Nemzet
2020. 02. 12. 14:21
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Február 21-ig pályázhatnak a hazai kereskedelmi vállalkozások az Év boltja 2020 címre, amely megméretést a Tobacco Magazin és a Store Insider szaklap hirdetett meg, immár hetedik éve. A Nébih partnerségével bonyolított versenyben ezúttal is keresik Magyarország azon üzleteit, amelyek kategóriájukban az átlagostól eltérő, kiemelkedő módon működnek.

A vevők bizalmát erősítő, kitüntető címre a meghatározott szempontok szerint legkiválóbbnak bizonyuló élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzletek, kereskedelmi láncok és dohányboltok esélyesek, amelyek a vásárlóbarát hozzáállás, az árukínálat, a fenntarthatóság, a szolgáltatások színvonala, az üzlet belső kialakítása, illetve a különleges megoldások alapján kiemelkednek a piacon. (Az FMCG az angol fast moving consumer goods kifejezésből álló mozaikszó, és olyan termékek csoportját jelenti, amelyek gyorsan forgó fogyasztási cikkek, vagyis többek között az élelmiszerek, az italok, a vegyiáruk, a háztartási- és kozmetikai termékek tartoznak a kategóriába.)

A kiírásra bármely hazai, főként élelmiszert, illetve egyéb FMCG-terméket forgalmazó kereskedelmi egység üzemeltetője, trafik tulajdonosa jelentkezhet online nevezési űrlapon, amelyhez fényképeket is csatolni kell a bolt berendezéséről.

A kiírás szerint végeredményként májusban megnevezik az év zöldség és gyümölcs kereskedőjét, az év innovatív, illetve vevőbarát kereskedőjét, továbbá az év zöld kereskedőjét és az esztendő legjobb munkáltatóját. A zsűrizést kereskedelmi, gyártói oldalról, illetve a kommunikáció szempontjából szakemberek végzik, de a március 13-ig meghosszabbított nevezési idő után a közönség is szavazhat a legjobbnak ítélt cégekre az interneten, különdíjjal, illetve a legtöbb voksot begyűjtő boltost.

Az Év Boltja 2020 verseny szakmai partnereként a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal szintén különdíjat ad azoknak az üzleteknek, amelyek a helyi termékek népszerűsítését is fontosnak tartják a pékáruk, a tejtermékek, a friss zöldségek, gyümölcsök, a húskészítmények, a tojás, a zsiradékok, alkoholos italok és édességek árusításakor.

Az elmúlt öt évben több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen eddig mintegy kétszázan kaptak elismerést és használták „Az Év Boltja” díj logóját.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.