Csalódott olvasónk fordult friss történetével lapunkhoz: arról panaszkodott, hogy pórul járt egy fővárosi, középkategóriás szállodában a múlt héten. Elmondása szerint az internetes hirdetés alapján egy éjszakára előre lefoglalt szállásajánlatról csak a helyszínen derült ki, hogy a megrendelt csomagból több szolgáltatás nem tud megvalósulni, a változásról viszont előre nem tájékoztatták a vendéget, az eredeti árból pedig nem akart engedni az üzemeltető.
– A Booking.com-on foglaltuk le a képek alapján hangulatos fővárosi szobát három héttel ezelőtt. akkor még nem lehetett tudni, mikor szűnnek meg Budapesten a korlátozások, de mivel erre az időpontra már foglalható volt a szállás, éltünk a lehetőséggel – kezdte történetét a másodmagával utazó fogyasztó. A piacvezető közösségi szállásközvetítő oldalon talált aktív ajánlat a szállodában egy éjszakára, két főre gazdag svédasztalos étkezést, pezsgőfürdőzést, romantikus vacsorát ígért behűtött pezsgővel, virággal. Azonban, mint azt olvasónk mondta, érkezéskor kiderült, hogy a hirdetéshez képest csak jóval egyszerűbb módon, lényegében az alvási lehetőség kihasználására koncentrálódott volna az ott-tartózkodásuk, a reggelire tervezett csomagolt szendvics, egyféle vacsora mellett.
– A képeken szereplő szoba helyett egy apartmanban akartak minket elhelyezni, miközben kiderült, hogy le vannak zárva a medencék. Kérdésünkre a recepciós idegesen közölte, hogy nem tehetnek a korlátozásokról, mivel azok „törvény alapján” vannak, az előzetes áron azonban nem áll módjukban változtatni, mivel egy korábbi akciózás miatt olcsó a hirdetésben szereplő villámprogram – idézte a recepciós szavait a megdöbbent fogyasztó, aki úgy tudta, a szolgáltatóhelyek hivatalos ajánlások alapján igazodnak a biztonságos szolgáltatás feltételeihez, a minőség romlását, a tájékoztatás elmulasztását, a megtévesztő hirdetést biztosan nem várja el jogszabály. – Elfogadtuk, hogy a kockázatok miatt megszűnt a svédasztalos választék, hogy ketten sem használhatjuk a medencét, azt azonban nem, hogy egy sokkal egyszerűbb apartmanba akarnak tenni, ahol nyoma sem volt annak, hogy készültek az érkezésünkre, pedig a recepción előkerült a foglalásunk – jelezte a fogyasztó, aki végül visszautasította a szolgáltatás igénybevételét, mivel annak ár-érték aránya ebben a formában számukra nem jelent meg.