
per
Egy megállapodás, amely a Google-nak 1,375 milliárd dollárjába került
Azzal az állítással perelték be a céget két alkalommal is, miszerint a vállalat a lakosok hozzájárulása nélkül gyűjtött adatokat az arcukról és a hangjukról.
Már 70-75 százalékos az Egyesült Királyságból, Lutonból a magyar fővárosba, illetve Bukarestbe és más kelet-európai városokba közlekedő járatok foglaltsága, amit alacsony jegyárakkal lehet ösztönözni ebben az időszakban, ehhez kedvezményeket próbálunk elérni a földi kiszolgálóknál – mondta hétfő este Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója a Reutersnek adott interjúban, amelyben az Egyesült Királyságban a hét végén felmerült szabályozás lehetőségéről is szólt.
Eszerint más országokhoz hasonlóan a légi úton belépő utasoknak 14 napos kötelező karantént írna elő a brit kormány. Váradi József jelezte, hogy a részletes szabályozást még nem ismerik, ám szerinte logikus lépés lenne azon utasokkal szemben kivételt tenni a karanténkötelezettség alól, akik negatív vírusteszttel érkeznek. Közölte azt is, hogy támogatja az utasok maszkviselésére, illetve a testhőmérséklet-mérésre vonatkozó szabályok bevezetését.
A távirati iroda idézi, hogy a vezérigazgató jelezte, a diszkont légi társaságnál egyelőre nem lehet megtervezni a pontos járatszámokat. A nemrégiben ezerfős leépítést végrehajtó Wizz Air az egyik első légitársaság a kontinensen, amelyik újraindítja a járatait a pandémia miatti korlátozások után. Budapestre május elseje óta érkeznek Lutonból járatok, emellett Athén, Barcelona, Berlin, Birmingham, Bázel, Dortmund, Eindhoven, Göteborg, London-Gatwick és London-Luton, Liverpool, Madrid, Marosvásárhely, Podgorica, Stockholm és Szarajevó vált elérhetővé a ferihegyi repülőtérről. Júniustól az Egyesült Arab Emírségek fővárosa, Abu-Dzabi irányába is új járatot nyit a Wizz Air.
Egy sor kimarad?
Általában 72-75 százalékos töltöttséget kell elérnie a cégeknek ahhoz, hogy nullszaldósan üzemeljen egy járat, ez a középső székek blokkolásával nem lehetséges. Következményként Európában 49 százalékkal kellene emelni a jegyárakat, holott várhatóan csökkenni fognak a növekvő kereslet miatt, vagy a veszteséges működés csődhullámot idéz elő a légi közlekedésben – erről a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség videokonferenciáján beszéltek annak kapcsán, hogy egy korábbi javaslat szerint egészségvédelmi okokból a középső székek blokkolását vezetnék be a repülőgépeken az emberek közötti távolság növelésére. Ezzel a megoldással a gépek kapacitásának harmada kiesne, így egy 180 székes repülőn csak 120 ülés lenne elérhető az utasok számára. A háromszáz légitársaságot tömörítő, montreali székhelyű kereskedelmi szervezet azonban ehelyett a maszkviselést, a testhőmérséklet mérését, illetve kézfertőtlenítést javasolja bevezetni a légi közlekedésben, mivel ezek valóban növelik az utasok biztonságát, és a légitársaságok is rentábilisan tudnának üzemelni.
Azzal az állítással perelték be a céget két alkalommal is, miszerint a vállalat a lakosok hozzájárulása nélkül gyűjtött adatokat az arcukról és a hangjukról.
A szakképzési rendszer nemcsak szerkezetében, hanem tartalmában és módszertanában is jelentős megújult.
Az ülőkocsis menetjegyek 47 eurótól, a fekvőhelyesek pedig 49 eurótól érhetők el.
Bár most is vannak uniós szabályok, amik védik az utasokat, de sajnos még mindig túl gyakran fordulnak elő problémák.
Ezt mondta Orbán Viktor Gyurcsány lemondásáról és válásáról
A Szoboszlaival balhézó Arda Güler újra üzent: „Gyalázol? Szétzúzlak!”
„Kár érte, fantasztikus játékos” – eldőlt Kerkez Milos sorsa
Döntöttek Urusla von der Leyenék: bíróság elé viszik Magyarországot – most éppen ezért
Nagy a baj a Házasság első látásra gyönyörű szereplőjével
XIV. Leó pápa bemutatta a világnak a címerét (FOTÓ)
Ez gyors volt! Máris kiderült mi áll Gyurcsány Ferenc lemondása mögött
Összeveszett XIV. Leó pápán Chicago két híres baseballcsapata
Szanyi Tibor robbantott, lerántotta a leplet Gyurcsány lemondásáról
Gulácsi Péter mindent elveszített, Lőw Zsolttal nem beszél magyarul
Megijedtek Lázár Jánostól a tiszás szimpatizánsok
Dárdai Bence kegyvesztett lett a Wolfsburg új edzőjénél, aki most nagyon mérges lehet + videó
Azzal az állítással perelték be a céget két alkalommal is, miszerint a vállalat a lakosok hozzájárulása nélkül gyűjtött adatokat az arcukról és a hangjukról.
A szakképzési rendszer nemcsak szerkezetében, hanem tartalmában és módszertanában is jelentős megújult.
Az ülőkocsis menetjegyek 47 eurótól, a fekvőhelyesek pedig 49 eurótól érhetők el.
Bár most is vannak uniós szabályok, amik védik az utasokat, de sajnos még mindig túl gyakran fordulnak elő problémák.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.