Visszaélésre hivatkozva lemondott járatai esetén már nem írja jóvá a 120 százalékos visszatérítést jelentő bónuszokat a Wizz Air, csak ha az utasok bankkártyával vagy átutalással fizették ki a repülőjegyet, nem pedig korábbi Wizz Air-pontokból.
A jelenségre az Okosutas.hu portál figyelt fel, amely megírta: a közelmúltban a Wizz Air eszerint módosította kapcsolódó szolgáltatási szabályzatát a törölt vagy módosított járatok esetében.

MTI Fotó: Mohai Balázs
A Világgazdaság kérdésére a fapados légitársaságnál megerősítették, hogy júliustól így járnak el. Azzal érveltek, hogy több tízezer eurós kárt okozott, hogy egyes utasok tudatosan visszaéltek a lehetőséggel, és a pontokból vett utakból extra visszatérítést kértek. Megfigyelték, hogy az élelmesek olyan úti célokra váltottak jegyeket, ahol az adott államok által bevezetett korlátozó intézkedések megakadályozták, hogy a Wizz Air végül elindítsa meghirdetett járatát, így szinte biztos volt, hogy az itthon maradt ügyfelek számíthattak a bónuszokra.
Önmagában kérdéseket vet fel az, ha visszaéléseket felfedezve egy társaság nem a visszaélőkkel szemben lép fel, hanem minden fogyasztóját bünteti – kommentálta a lapnak a cég minden ügyfelét érintő döntést Siklósi Máté fogyasztóvédelmi szakértő.