Egy ambiciózus, futurisztikus, olasz márka 6 milló eurós befektetéssel csatlakozik a Vanguards-hoz, biztosítva a csoportban rejlő növekedési potenciált. A csoport a feltörekvő, 1-10 millió eurós árbevételű divat- és életmód-márkák közepes méretű vállalkozássá való fejlesztését célozta meg, mely esetenként akár az 50 millió euró feletti bevételi szintet is elérheti. Ezt az elköteleződést, valamint a modern luxus jövője iránti elhivatottságot tükrözi a SUNNEI-val kötött megállapodása is.
A SUNNEI-t két olasz fiatal, Simone Rizzo és Loris Messina alapította 2014-ben azzal a szándékkal, hogy a divatiparra jellemző trendteremtéssel szemben a szubjektív valósággal kísérletezzenek, az időtálló minőségből nem engedve. Egyszerű, de nem mindennapi tervezői eszköztárukat a különböző kreatív szakágak ötvözésével fűszerezik, mely kivételes kommunikációjukban könnyen tettenérhető. Mindezeknek köszönhetően 100%-os organikus növekedési stratégiájuk bevált: közösségi felületeiket teljesen kihasználják, sajátos megközelítéseiknek köszönhetően már egy aktív követői bázisra és a kreativitást is nagyraértékelő közösségre tettek szert.
Gubicza Ágoston, a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. többségi tulajdonosa és Baldaszti Péter, a Nanushka vezérigazgatója a divatipar jövőjét szem előtt tartva, együttes erővel hívták életre a Vanguards elnevezésű, nemzetközi szakembergárdával működő divatipari holding társaságot azzal a céllal, hogy olyan vállalkozásokat építsen budapesti központtal, melyeknek fókusza a teljesen globális jelenlét. A siker kulcsával kecsegtető portfóliótag Nanushka és a GB & Partners az elmúlt 4 évben végigjárta a növekedési skála összes állomását és szembenézett mindazokkal a kihívásokkal, amelyekkel egy 700,000 eurós árbevételről 30,000,000- euróra növekvő márka szembenézhet a gyors bővülés alatt.
“Rendkívül izgatottan várjuk, hogy kamatoztathassuk a SUNNEI adta lehetőségeket a csoporton belül, de akár tágabb értelemben is, a teljes iparágra vonatkoztatva” nyilatkozta Gubicza Ágoston.