A Lidl Magyarország a „Legjobb felelős és fenntartható vállalatért” , valamint és a „Legjobb innováció a körkörös gazdaságért” kategóriában is győzedelmeskedett a CSR Hungary díj díjátadóján. Emellett a Mentes-M verseny fenntarthatósági díját is elnyerte karbonsemleges Vemondo bio mandulaitalával.
Október 18-án este adták át az idén jubiláló CSR Hungary díjat, a Magyar Üzleti Felelősség díját, valamint a Store Insider szaklap és kiadója, a PPH Media által ötödik alkalommal meghirdetett Mentes-M verseny elismeréseit is. Mindkét megméretésen szigorú, szakmai zsűri döntött a díjazott pályamunkákról.
A Lidl áruházlánc pályázatában a szerteágazó felelősségvállalási tevékenységét mutatta be, amelyet a CSR Hungary díj szakértő zsűrije a „Legjobb felelős és fenntartható vállalatért” kategóriában kiemelkedőnek ítélt. A „Legjobb innováció a körkörös gazdaságért” kategóriában pedig a Lidl műanyag-csökkentési stratégiáját és annak alapján megvalósított intézkedéseit sorolták a legjobb kezdeményezések közé.
A Mentes-M zsűrije szintén értékelte a Lidl törekvéseit és fenntarthatósági díjjal jutalmazta a bio mandulaitalok alkategóriájában a Vemondo termékcsaládhoz tartozó bio mandulaitalt, amely egyben karbonsemleges is.
Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője a díjak kapcsán elmondta: „Hiszünk abban, hogy a kiskereskedelmi szektor egyik meghatározó szereplőjeként hozzá tudunk és hozzá is kell járulnunk a fenntartható holnap, a fenntartható jövő megteremtéséhez.”
Borítókép: illusztráció (Fotó: Róka László)