Huzamosabb ideje találkozhatnak a vásárlók a kereskedelmi láncok polcain a Coca-Cola Light rendhagyó címkéjű változatával: a palackon körbe futó megszokott szürke címke és „Light” feliratú flakon tetejére fekete, Coca Cola Zero felirattal ellátott kupak került – írja a Világgazdaság. A formabontó és ezáltal némileg megtévesztő csomagolással kapcsolatban a lap megkereste az üdítőital-gyártó óriás hazai leányvállalatát.
– Egy hiba következtében a közelmúltban a Coca-Cola Light termékünk 0,5 liter és 1,75 liter PET-kiszereléseire Coca-Cola Zero logóval ellátott fekete csavarzár került – ismerte el a lapnak a szóban forgó termékeket forgalmazó Coca-Cola Magyarország, akiktől azt is megtudták, hogy az érintett üdítőitalokat Magyarországon gyártották.
A vállalat azt is elárulta, hogy a PET-csomagolásban Coca-Cola Light szénsavas üdítőital található, az ital összetétele megegyezik a termék címkéjén található összetevőlistával. Felhívták a figyelmüket arra is, hogy
a fekete Coca-Cola Zero kupak alkalmazása nem befolyásolja a Coca-Cola Light termék megszokott minőségét.
Arra a kérdésre, hogy mekkora volument érint a gyártási hiba, a lap nem kapott választ. A kóláspalackok nyakán szereplő minőségmegőrzési idő alapján ugyanakkor arra lehet következtetni, hogy a hibát mostanra kijavították a vállalatnál. A félrenyomott, júliusi lejáratú termékek mellett ugyanis már a hagyományos, szürke Light-logós palackok is visszatértek a boltok polcaira, ezeken már egy hónappal későbbi, augusztusi minőségmegőrzési dátum szerepel.
A gyártási hibában rejlő üzleti lehetőségre a leleményesebbek már rá is ugrottak, egy online apróhirdetési oldalon például már több mint egy hónapja 50 ezer forintért árulják a félrenyomott kupakos, félliteres Light kólát. A ritkaságokat gyűjtők azonban egyelőre nem ugrottak rá az ajánlatra, ami annak tükrében nem is meglepő, hogy a cikk megjelenésekor még számos áruház polcain elérhető a gyártási hibás csomagolású üdítő mindkét kiszerelése.