Mémek és megfelelési kényszer: így néz ki a Pride-hónap a közösségi médiában

A Kontra.hu a közösségi médiából válogatott, vicceset, szomorút, tipikusat és szokatlant egyaránt találtak.

Forrás: kontra.hu2021. 06. 05. 10:15
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Ez az a hónap, amikor mindenkinek orrán-száján ömlik a tolerancia cukormázas szivárványváladéka, multicégek, politikusok és hírességek egymást túllicitálva igyekeznek bizonyítani: ők nem szeretnék, ha ennek elmaradása esetén kiközösítés áldozatai lennének.

Mert azok, akik ebbe a sokszínű egységbe nem hajlandók betagozódni, bizony minimum versenyhátrányra, rosszabb esetben pedig kiközösítésre számíthatnak.

A Kontra.hu a közösségi médiából válogatott, vicceset, szomorút, tipikusat és szokatlant egyaránt találtak.

Június 1-jétől minden nagyvállalat hirtelen a lehető legtoleránsabb:

Nyilván Biden elnöknek és a Fehér Ház hivatalának az elszállt benzinárak helyett a legfontosabb kérdés a szexuális kisebbségek melletti kiállás:

De az ENSZ Instagram-fiókja, mint nemzetek, ideológiák fölött álló, elvileg semleges szervezet is szivárványos propagandába öltözött a nagy eseménysorozat tiszteletére:

A Mercedes–Benz sem maradhat ki:

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.