Immár harmadik alkalommal rendezték meg október 3. és 9. között a 360 Design Budapest kiállítást, amelyen harmincegy hazai és több mint tíz regionális tervező több mint száz alkotását láthatta a közönség. A nyitástól számítva mintegy háromszázezer felhasználó kereste fel az esemény Facebook- vagy Instagram-csatornáját.
Forintos-Szűcs Anita, a Magyar Divat & Design Ügynökség általános vezérigazgató-helyettese úgy fogalmazott: a 360 Design Budapest ezúttal a történetmesélésre, az edukációra és a digitalizációra helyezte a hangsúlyt. Ennek köszönhetően nagyon színes és izgalmas válogatás illusztrálta a dizájnipar sokoldalúságát.
A dizájnkiállítás három szekcióra tagolódott: az Iparművészeti Múzeummal együttműködésben kialakított dizájntörténeti részben többek között Kozma Lajosnak, a századelő egyik legkiválóbb, nemzetközileg is elismert művészének tervrajzait és egy alkotását mutatták be. A középső szekcióban interaktív LED-kivetítők képei elevenedtek meg, így jobban szemügyre lehetett venni a 3D-s terveket, a virtuális dizájner bútorok kiemelkedtek a sokaságból. A harmadik szekcióban látványos kontrasztot teremtett egymással az indusztriális architektúra és a zöld felületek látványa, így még jobban kitűntek az innovatív térben a tárgyak. A kerámiamunkák grandiózus asztalon voltak láthatók, amelyet Bonta Gáspár, a kiállítás programigazgatója Az utolsó vacsora parafrázisaként értelmezett. A pihenésre kialakított lounge szekcióban is magyar tervezők alkotásaival találkozhattak az érdeklődők, akiknek ugyanitt lehetőségük nyílt a vásárlásra is.
Népszerűek voltak a kiállítás edukatív programjai, a szakértői tárlatvezetések telt házzal zajlottak, de sok érdeklődőt vonzottak a keynote előadások és a kerekasztal-beszélgetések.
Olyan nemzetközileg elismert szaktekintélyek tartottak előadást, mint az olasz Piero Lissoni, korunk egyik legkiemelkedőbb építésze és dizájnere, aki 1:1 humanista megközelítés című előadásán a magyar vonatkozású projektjeiről is beszélt, de sokan látogattak el a Bonta Gáspárral közösen tartott tárlatvezetésére is.
A korábbi évekhez hasonlóan a kiállítás az Art Market Budapest, a Budapest Design Week, a Czechdesign, az IMM és a LuCreate Design Development Foundation együttműködésében valósult meg.