Ha régebben lehúzta a rolót egy-egy megszokott üzlet, mi lesz a helyén? kérdésre gyakorta az a válasz érkezett: valamilyen bank. Ám mire az ügyfelek megszoknák a kirendeltséget, előfordulhat, hogy az máris gazdát cserél, így nem könnyű alkalmazkodni a változásokhoz. Mostanában is találkozhattunk banklogócserével mind itthon, mind külföldön, hiszen a 2008-as pénzügyi válság után bő tíz év kellett ahhoz, hogy újra sikeresek legyenek a pénzintézeti összeolvadások, felvásárlások. Ilyenkor a munka legnehezebb része az ügyfelek átszerződése, hogy a folyamatos működés mellett mindenki ugyanolyan feltételekkel kerüljön át az új bankba, lehetőleg észre se vegye, hogy történt valami a névváltoztatáson vagy a bútorcserén kívül. Mivel az ügyfél érzékeny, főleg, ha a pénzéről van szó, arra is kell figyelni, hogy a kamatkondíciók és a szerződések ne nagyon változzanak, mert ellenkező esetben pillanatok alatt keres más pénzintézetet magának. Magyarországon eddig nem ismert számottevő úgynevezett migrációs hiba a KPMG könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó vállalat tanulmánya szerint, ám a banktörténet jegyez néhányat, amelyek fájdalmas következményekkel jártak: ilyen volt az amerikai JPMorgan Chase esete, amikor egy helytelen rendszerátállás 76 millió ügyfél személyes adatának elvesztését idézte elő.

Jurtában csapott le rám az év legnagyobb mongol vihara
Mint egy Twin Peaks film: szürreális éjszaka és időutazás a vidéki Mongólia egyik falujában.