Technológia-semleges dekarbonizációban hisz a Toyota-konszern, aktuálisan a hibridekre helyezik a hangsúlyt, de nem feledkeznek meg az akkumulátoros-elektromos modelljeikről sem, hiszen minden az irányba mutat, hogy idővel azokra kerül át a figyelem. A Lexus márkánál úttörőnek számító RZ szabadidő-autót most annak érdekében dolgozták át, hogy jobban érezze magát a használó – a vezetési élmény javítása mellett előkondicionálással és 22 kW-os fedélzeti töltővel gyorsították fel a töltést.

Élesebb lett a digitális élmény a képernyők felbontásának növelésével, minden utas élvezni fogja a korábbinál is csendesebb utasteret. Lényegében új konstrukció a felfüggesztés, a karosszéria orrának merevségét új hűtőtartó beépítésével javították, az első MacPherson rugóstagos felfüggesztésben könnyebb a lengőkar, merevebb szilentet használnak így sokkal pontosabb kormányreakciókat kap a sofőr, a hátsó kettős keresztlengőkaros felfüggesztés tömegét csökkentették.
A két hajtómotoros Direct4 összkerékhajtásnál szoftveres finomítással érték el a függőleges mozgás (gázadásnál ágaskodás) csökkenését.
Maguk a hajtómotorok kisebbek és könnyebbek a korábbinál, kevesebb vibrációval működnek és kisebb a belső súrlódásuk. Új cellákból állítják össze a 77 kWh kapacitású akkumulátort, amelynél a folyadékhűtés hatékonyságát is javították. Az előkondicionálással a villámtöltés idejéből mintegy fél órát vesznek le, például a 10–80 százalékos töltés még –10°C-os hőmérsékleten is megvan 30 perc alatt.

Most debütált a Lexus első villanymotoros F Sport modellje, amely számára a rendszerteljesítményt 408 lóerőre emelték. Ezt a modellt az élesebb első koptatóról, a kettéosztott hátsó légterelőről, a nagyobb diffúzorról lehet megismerni, de a legdrámaibb hatása a feláras kétszínű fényezésnek van, amelynél a motorháztető közepe is fekete – értelemszerűen fekete karosszériaszínnél ez nem játszik. A felfüggesztésben új rugók és lengéscsillapítók, no meg extra keresztmerevítők teszik még pontosabbá a reakciókat, az első lökhárítótól közvetlenül kapnak hűtőlevegőt az első fékek, nehogy huzamosabb sportos haladásnál gond legyen. Az utastérben mindent meghatároz a fekete szín, azért van piros/szürke díszvarrás is, elöl sportülésekben foglalhat helyet az ember.