Ily távolról is biztosak lehetünk abban, hogy az egyébként is gyönyörűre megépített szepangi pálya egyben a legbiztonságosabb is a helyszínek közül. Olyan széles és jól megépített aszfaltcsíkon száguldhatnak a pilóták, amelyet szinte lehetetlenség elvéteni. Ettől függetlenül négyen mégis korábban fejezték be a futamot: az időmérőn csodásan vezető Webber, a Mercedest irányító s akár a végső győzelemre is esélyesnek hitt Räikkönen, a hatszoros világbajnok Schumacher öccse, Ralf és Heidfeldnek. Ez egyben azt is jelentette, hogy Baumgartner Zsolt nem lett utolsó. A futam után elmondta, hogy nagyon elfáradt. Részben az időjárási körülmények miatt, részben pedig azért, mert az autó megint „rosszalkodott”, többször is gond volt a motorral. Végeredményben azonban a helyzetükhöz képest elégedetten utazhatnak haza Ázsiából, mert mindkét Minardi-pilóta célba ért – Bruni a 14. helyen. Zsolt ettől függetlenül többet várt magától: „Az időmérésen szinte tökéletesen működött az autó, nem így a futam alatt. A kanyarokban alig tudtam a pályán tartani. Sajnálom, hogy így alakult, jobb helyezésben bíztam. Fontos volt, hogy végig tudtam menni a versenyen, s több mint 300 kilométert tölthettem el az autóban. Bízom benne, hogy április elején Bahreinban már hasznosítani is tudom ezeket, és újabb lépéseket tehetek előre.”
A mezőny élén különösebb szenzációk nem történtek, s látva a Ferrari-motor és -csapat zseniális felkészültségét és győzni akarását, talán megelőlegezhető, hogy nem is lesz nagy változás az idény során. Váratlan eseményeknek és balszerencse-sorozatnak kell történnie ahhoz, hogy a piros autók ne ismételjék meg nagyszerű tavalyi szereplésüket. Schumachernek egy pillanatig sem okozott gondot a futamgyőzelem megszerzése, mint ahogy a második helyre beguruló Montoya is hét másodperccel volt gyorsabb, mint a harmadik, pályafutása első dobogós helyezését megszerző brit Jenson Button.
A Malajziai Nagydíj végeredménye: 1. M. Schumacher (német, Ferrari) 1:31:07,490, 2. Montoya kolumbiai, Williams-BMW) 1:31:12,512, 3. Button (angol, BAR-Honda) 1:31:19,058, 4. Barrichello (brazil, Ferrari) 1:31:21.106, 5. Trulli (olasz, Renault) 1:31:44,858, 6. Coulthard (skót, McLaren-Mercedes) 1:32:00,588, 7. Alonso (spanyol, Renault) 1:32:15,367, 8. Massa (brazil, Sauber-Petronas) 1 kör hátrány … 16. Baumgartner (Minardi-Cosworth) 4 k. h. A pontversenyek állása a 2. futam után. Pilóták: 1. M. Schumacher 20 pont, 2. Barrichello 13, 3. Montoya 12, 4. Button 9, 5. Alonso 8, 6. Trulli 6, 7. R. Schumacher (német, Williams-BMW) 5, 8. Coulthard 4. Konstruktőrök: 1. Ferrari 33, 2. Williams-BMW 17, 3. Renault 14, 4. BAR-Honda 9, 5. McLaren-Mercedes 4, 6. Sauber-Petronas 1.
Lenin is globalista volt
