Eddigi pályafutása legnehezebb szezonját teljesíti Gyutai Adrián, aki idén az olasz bajnokságban, egyedüli magyarként és egyedüli hondásként a National Trophy 600 Supersportban áll rajthoz.
A Tomracing Motorsport pilótája a Misanóban sikerrel végrehajtott Moto3-as teszt után – a Dunlop Italia szabad kártyás indulási lehetőséget kínált fel a szeptember 13-i, Misanóban rendezendő világbajnoki futamra – a hétvégén folytatandó bajnoki sorozatban ismét megszokott kategóriájában, a National Trophy 600-ban áll rajthoz Imolában. A 24 éves paksi motoros még sosem körözött a legendás aszfaltcsíkon, ám szimulátor segítségével, illetve a csütörtöki teszteken alaposan megismerhette az imolai pálya vonalvezetését. Adrián a mugellói dupla futamos versenyhétvége után ezúttal is az olasz MIF Factory 2015-ös Hondájával indul, és abban bízik, hogy ezúttal a tesztelési lehetőségek miatt akár a legjobb tíz közé is bekerülhet a vasárnapi futamon.
„A kifejezetten jól sikerült Moto3-as teszt után ismét a saját kategóriámban versenyezhetek. Ezúttal megint egy olyan pályán kell helytállnom, ahol korábban még egyetlen métert sem tettem meg. Imola vonalvezetése nagyon tetszik, hiszen a szimulátor segítségével már megismerkedtem vele, ráadásul most csütörtökön is tesztelhetek a verseny helyszínén, így sokkal több időnk lesz megtalálni a motor legideálisabb beállításait. Mugellóban is edzésről edzésre sikerült előrelépnünk, és most már nem is a nulláról kell indulnunk. Kifejezetten élveztem az első köreimet az imolai pályán, ám még rengeteg munka vár ránk, hogy esélyünk legyen egy szép eredmény elérésére. Remekül érzem magam a MIF Factory munkatársaival, egyre nagyobb az összhang a szerelőkkel, és egyre jobban összeszokom az új Hondámmal” – jelentette ki az MNO-nak Gyutai Adrián.