Kálomista Gábor, a klub társelnöke a Vehirsport.hu-nak beszélt arról, hogy reményeik szerint már a Kiel elleni, szombati BL-meccsen látható lesz a „magyar tenger” a mezeken. „Azt gondoljuk, hogy egy ilyen reklámfelület kihasználása a csapat és az ország, így a Balaton térségének érdeke is” – mondta az interjúban Kálomista Gábor. „A mérkőzéseink kivétel nélkül képernyőn vannak, olyan helyeken játszunk a kontinensen, ahol cél lehet a Balaton népszerűsítése. A legutóbbi Final Four döntőjét több mint 110 ország közvetítette, és 130 millió emberhez jutott el, így úgy gondolom, az NFM jó döntést hozott a megállapodással.”
A társelnök – a klub honlapjának beszámolója szerint – azt is jelezte, hogy befejeződtek a tárgyalások az MVM Zrt.-vel, mely a továbbiakban is névadó szponzorként támogatja az együttest. A tárgyalásokra az MKB-nak a támogatói körből történt kilépése miatt volt szükség. Kálomista Gábor szerint a klub számára az volt a legfontosabb, hogy a csapat körül minden megnyugtatóan rendeződjön, s ne legyen több financiális kérdés.
„A klub három éve abszolút biztos lábakon áll, tevékenysége teljesen áttekinthető, a zrt. korrekt működést biztosít a csapatnak. Ezt a továbbiakban is szeretnénk megőrizni, ez volt a klubvezetés és a részvénytársaság vezetésének az egyik legfontosabb feladata, melynek végére ma pont került” – hangsúlyozta Kálomista, aki úgy véli, ezzel a lépéssel megnyílik az út újabb szponzorok bevonására, s a közvélemény és az eddigi támogatók számára jelzik, hogy a pletykákkal ellentétben támogathatják a Veszprémet. „A Veszprém nem kegyvesztett, hanem építkezik, s megy előre a maga útján a kijelölt célok elérésére.”