Az időmérőn a tavalyi bajnok Michelisz két pole pozíciót szerzett a három versenyre, de ebből csak egyet tarthatott meg, miután óriási káosz alakult ki abból, hogy a sportbírók rosszul ítélték meg a pilóták pályaelhagyásait. Először Michelisz Q2-es gyors körét is elvették, így zárt a tizedik helyen, ami a fordított rajtrácsos futam első rajtkockáját jelentette volna neki. Csakhogy a videózás után utólag visszakapta az érvénytelenített körét, így a Zengő Motorsport spanyol versenyzője, Mikel Azcona ölébe hullott a pole pozíció.

A nyitóversenyen így is az élről indult Michelisz az időmérő első szakaszában aratott győzelmének köszönhetően, ám csak a hatodik helyen végzett. Mint utóbb kiderült, az egész futamon motorproblémával küzdött, ami a végsebességadatokból is szembetűnő volt. Michelisz autója 229 km/h-s csúcssebességre volt képes, ami a legalacsonyabb volt a mezőnyben, hyundaios társai közül Luca Engstler és Gabriele Tarquini is 241 km/h-t ment. A leintés után motort kellett cserélni Michelisz autójában, emiatt a második futamon a boxutcából indult a mezőny után, és végül a tizenötödik, pontszerző helyen ért célba.
Ezen a versenyen ugyanakkor Azcona kényelmes rajt-cél győzelmet aratott a Zengő Motorsport Cupráját vezetve. A magyar csapat először ért el első helyezést a legnagyobb túraautó-bajnokságban a 2015-ös hungaroringi forduló óta, amelyen még Michelisszel volt sikeres. – Hihetetlen érzés, lenyűgöző hazai pályán nyerni – mesélte örömittasan a spanyol Azcona. – Nagyon nehéz évünk van, az első hétvégén még a miénk volt a három leglassabb autó, most mégis győztünk.
A Zengő másik két versenyzőjének nem volt ilyen jó hétvégéje, Boldizs Bence az első versenyen kilencedik lett, a másodikon elektronikai meghibásodás miatt el sem indult, a harmadikon a 15. helyen intették le, Kismarty-Lechner Gábor pedig csak ez utóbbin, a 13. pozícióban zárva szerzett pontot Spanyolországban.
A harmadik versenyen Michelisz a hatodik helyről rajtolt, de rögtön a futam elején ki kellett állnia a boxba bal első defekt miatt, így végül körhátrányban a 16. helyen fejezte be a hétvégét, míg a zengős Azcona hetedik lett az utolsó futamon. Az idényben korábban kétszer dobogós Tassi Attila az egész hétvégén szenvedett a Hondával együtt, a 15. és a 14. hely után a harmadik futamon nem ért célba Aragónban.