Joggal merül fel a kérdés az emberekben, hogy miért csapták be őket a szocialisták – áll a közleményben. Holott 2002-ben azt ígérték, hogy 2006-ig 800 km új autópálya épül az országban. Mára kiderült: mindebből a Dél-Dunántúlra egyetlen egy kilométer sem jut. Sajnálatos, hogy miközben a gazdasági miniszter nyilatkozataiban folyamatosan a politikai konszenzus megteremtésének óhajáról beszél, az Európai Uniós forrásokból megvalósítható fejlesztések esetében, aközben a kormánypárti képviselők politikai arroganciával elutasítják azt. Ráadásul nem mondanak igazat, és össze-vissza beszélnek a Fidesz szerint.
Koltai Tamás hozzáteszi: a ma hatályos törvény (2003. évi CXXVIII. tv.) szerint 2007-re valóban el kellene készülnie az M6 Szekszárd-Bóly szakasznak illetve a pécsi bekötésnek, azonban nem autópályaként, hanem csak autóútként. A Szekszárd-Dunaújváros szakaszt, valamint az M9-es út régiónkat érintő teljes szakaszát csak előkészíteni kell eddig az időpontig, és szintén nem autópályaként, hanem csupán autóútként. Autópályáról tehát szó nincs, aki mást mond, az hazudik – tartalmazza a közlemény.
Koltai szerint még ebben sem lehetünk teljesen biztosak, mert a gazdasági minisztérium egy olyan javaslatot készített a közelmúltban, amely a törvény módosításával a fenti határidőket úgy változtatná meg, hogy az előttünk álló húsz esztendőben, az országban egyedül a Dél-Dunántúlon nem épülne autópálya. Ha most nem lépünk fel Baranya, Somogy és Tolna megye érdekében, akkor sajnálatos módon így jön létre pár hónapon belül a hosszú távú útfejlesztésekre vonatkozó hazai kötelezettségvállalás az Európai Unió felé, amit már a szocialistákat követő kormány sem változtathat meg.
Ezért kezdeményezésünket kormánypárti aláírások nélkül is eljuttatjuk Kóka János miniszterhez, egyben felszólítjuk, hogy legalább az érvényben lévő törvényt tartsa be, és ne engedje a Dél-Dunántúl kárára azt megváltoztatni. A régiónk felzárkóztatása érdekében tett kezdeményezésünket durván elutasító szocialista képviselőket pedig arra kérem, hogy rendezvényeken történő bohóckodás és arrogáns közlemények írogatása helyett – miután elolvasták a törvényt, a műszaki leírásokat, és rájöttek az autópálya és az autóút közötti lényeges különbségekre –, próbálják meg végre Dél-Dunántúl érdekeit is képviselni – írja Koltai Tamás közleményében.

Egy nyíregyházi énekesnő lett a Megasztár női hangja