Reklámfront

2001. 07. 24. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Azért ez már őrület, ami itt a reklámfronton megy. Nálunk naponta hat-nyolc utazási kalauzt, butikmeghívót, szexkatalógust, hírújságot, pártfelhívást és fitneszprogramot dobnak be a postaládába, néha alig tudom elcipelni a kukáig a sok színes papírfecnit, pedig nincs messze a kuka, talán ha három méter a távolság. Jelek szerint bezsongott a reklámipar a ménkő nagy melegben, csak ontja magából a sok tupírozott marhaságot, csupa infantilis, anglomán affektálás az egész – idézni nem szeretnék belőlük, azzal csak a malmukra hajtanám a vizet.A reklám helye nálunk a kukában van, mint mondottam, minket itt ne nézzen senki sem fejlődésben visszamaradt, kromoszómahiányos egyednek, akinek mindent be lehet adni. Én köszönöm, nem szeretnék jutányosan a Karib-szigetekre utazni, a nyeremény Audiról is lemondok, meg a pezsgős vacsora sem érdekel a Gellértben, ha azt a reklámújságon át közlik velem. Ha majd egyszer szórólapon hirdetik a tízparancsolatot, a szülőkre váró menhelyi gyermekek névsorát, az elárvult kölyökkutyák telephelyeinek címét vagy csak azt, hogy évforduló közeleg, el ne feledkezzünk Erkelről, Mikszáthról, Benczúr Gyuláról… Szóval ha ilyesmiről is olvashatok majd a postaláda papírrengetegében, akkor hinni fogok a reklám szavának. Addig, ha lehet, kíméljen a reklámipar. Ha meg ez nem megy, legalább puhább (selyem- vagy krepp-) papírra nyomtassák az érveiket. Ami elérhető...

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.