A rendszerváltás után a marketing mint szakma új távlatokat nyitott a vállalatok életében, a régi sablonos marketinget egy hatékony vásárlói és szolgáltatói célokat is elérő, illeszthető eszközzé kellett tenni. A kilencvenes évek elején a marketing mint fogalom szinte ismeretlen volt, ezt a tevékenységet önállóan alig ismerték. A termékek eladásának struktúrája mára átalakult, így óhatatlanul is szükség van egy olyan intézményre, mely alapvető ismereteket nyújt azon dolgozóknak, akik a marketinggel, a PR-ral, a fogyasztók magatartásával, a reklámokkal szeretnének foglalkozni. Jelenleg Magyarországon a legelismertebb marketingoktatást a BKÁE Közgazdasági Továbbképző Intézet (KTI) szervezésében a BKÁE marketing tanszék nyújtja. Az elmúlt 33 év alatt több mint 800 hallgató a posztgraduális és 4 ezer hallgató a graduális képzés keretében szerzett diplomát, illetve szakirányú ismereteket marketingből, marketingkommunikációból – áll a tanszék kiadványában. A marketing tanszék az egyetemi képzés valamennyi területén részt vesz az oktatásban, így az alapképzésben, a mélyebb szakmai ismereteket nyújtó szakirányú, a posztgraduális másoddiplomás képzési rendszerben, valamint az új típusú ph.d. doktori programban. Az érdeklődés a marketing szak iránt évek óta magas, s ebben a tekintetben a KTI által szervezett képzések közül kiemelkedik.
Az oktatás négy félévből tevődik össze, ennek során a tárgyak folyamatos átmenetet képeznek az elméleti szakismeretek és a gyakorlati alkalmazáshoz szükséges készségek tekintetében. Így az első félévben közgazdasági elméleti tananyag nagyobb súllyal jelenik meg, míg az utolsó félévben esettanulmányok, csoportos projektek segítségével konkrét és szimulált döntési helyzetekben kell a hallgatóknak a korábban elsajátított modelleket, elméleteket alkalmazniuk.
Magyar Péter tanácsadója szerint százezrek halála, városok szétlövése egyfajta megtisztulás