Több mint 800 ezer T-Mobile-ügyfél használ mms – képes üzenet – küldésére alkalmas telefont. Ezekről a mobiltelefonokról képeket, videofelvételeket, szöveges vagy hangüzenetet egyaránt lehet küldeni, illetve fogadni. Januártól a T-Mobile az eddigieknél egyszerűbb és átláthatóbb tarifarendszert alkalmaz az mms-küldemények esetében. Eddig a díjakat az üzenetek terjedelme – az összeállított üzenet kilobájtban mért nagysága – alapján határozták meg, az új tarifarendszerben a hálózaton belüli és kívüli továbbítások szerint csoportosítják az mms-küldeményeket. Hálózaton belül vagy e-mail címre egységesen 75, hálózaton kívül pedig 125 forintért küldhető mms. A díjak hétvégenként és munkaszüneti napokon 50 százalékkal csökkennek a jövőben is.
Az Info-mms-listáról a T-Mobile naponta küld képes üzeneteket előfizetőinek. Az Info- mms-t témakörök szerint csoportosítja a szolgáltató, ettől függően jutnak napi rendszerességgel képes, illetve szöveges információkhoz az ügyfelek. A legnépszerűbb tartalom ebben a kategóriában továbbra is a hír-mms, amely szerint az előfizető mobiltelefonjára két új napi hírt küld a szolgáltató képpel együtt. A hír szövegének tartalma általában 5–800 karakterből áll, ehhez társul az esemény egy részletét megjelenítő kép. A természet Info-mms kategóriában meghatározó a képes tartalom, ezen kívül viszont túrázással kapcsolatos információkat, illetőleg útvonalajánlatokat is kaphat az ügyfél. Ugyanilyen elv alapján működik a TV Info-mms, illetve a Video-mms. Előbbi esetében a nap legismertebb esti műsorából válogat egy képet a T-Mobile, emellett közli a társaság a különböző csatornák műsorát. A video-mms esetében időjárással kapcsolatos információkhoz, illetve a moziműsorok előzeteséhez lehet hozzájutni.
Az mms-forgalom az elmúlt esztendőben is dinamikusan növekedett, egyre inkább átveszi a szerepet a szöveges üzenet küldésére alkalmas sms-től. Ebben egyrészt a multimédiás tartalomszolgáltatás a meghatározó, másrészt mms-ben az sms-hez képest lényegesen hosszabb szöveges üzenetet lehet továbbítani.
Mobil- kontra vezetékes-előfizetések. A mobil-előfizetések száma kismértékben, mindössze 69 ezerrel emelkedett 2004 novemberében az előző hónaphoz képest, amely 0,8 százalékos bővülés – derül ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) legfrissebb adataiból. November végén a három szolgáltató összesen 8,525 millió ügyfelet tartott nyilván, amely 10,4 százalékkal haladta meg a 2003. november végi értéket. A Vodafone piacrészesedése az előfizetésekből 19,63, a Pannon GSM-é 33,58, míg a T-Mobile Magyarországé 46,79 százalék volt. A mobil-előfizetők esetében november végén 36 081 hordozott számot jegyzett a hatóság. A bekapcsolt vezetékes fővonalak száma az NHH rendelkezésre álló adatai szerint továbbra is csökken, bár a beszélgetések időtartama emelkedett a vizsgált időszakban. A fővonalak száma 2004 novemberében hatezerrel, 3,556 millióra csökkent, egy hónappal korábban pedig hétezerrel mérséklődött. Az egy fővonalra jutó kezdeményezett hívások átlagos időtartama az októberi 220,9 percről 224,3 percre emelkedett novemberben. Szintén növekedett a kezdeményezett hívások átlagos időtartama: az október havi 3,03 percről 3,08 percre. A háztartások telefonellátottságának aránya az októberi 70,9 százalékról 70,8 százalékra csökkent novemberben. November végéig 44 380 számot hordoztak az előfizetők, azaz ennyi vonal esetében váltottak szolgáltatót úgy, hogy közben megmaradt az eredeti hívószám.