Talpon marad és fejlődik a CBA-lánc

2008. 09. 12. 18:53
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A hazai kereskedelem mélyrepülése ellenére a magyar tulajdonú CBA-hálózat az első hét hónapban 101 üzlettel bővült, így az üzletek száma mostanra meghaladja a háromezret – derül ki a társaság tegnapi tájékoztatójából. Ezt kiegészíti az a 320 Mol-shop, amelynek áruellátásáról májusban állapodott meg a kereskedelmi cég az olajipari vállalattal.
A CBA-üzletekben az év első hat hónapjában az élelmiszer-kiskereskedelmi fogalom értékben mintegy 9 százalékkal bővült az előző fél évhez képest, sőt az eladás az élelmiszerek körében nagyobb ütemben növekedett, mint amilyen a teljes piaci bővülés volt. Ez köszönhető egyrészt a boltszám-növekedésnek, másrészt annak, hogy a nehéz gazdasági környezetben a magyar lánc komoly figyelmet fordított az üzletek fejlesztésére és a dinamikus marketingre is. Néhány vezető élelmiszer-kategóriát kiemelve is látható a CBA fejlődési üteme, hiszen míg például a teljes piac a feldolgozott húskészítményekben 2,9 százalékot növekedett, addig a CBA 4,8 százalékkal tudta bővíteni forgalmát ebben a kategóriában. Átlagon felüli teljesítményt sikerült elérni a sajt, az ásványvíz, a tejföl és a gyümölcsjoghurt esetében is.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.