Nagyszabású kampánnyal indult a Magyar Telekom idén júniusban bejelentett márkaváltási folyamata. Ennek eredményeképpen szeptember 8-án a Magyar Telekom bevezeti a T-Com, T-Online és T-Kábel márkákat felváltó T-Home márkát, amely az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes kommunikációs és szórakoztató szolgáltatások márkája lesz. Az új márka bevezetésével az egyéni vállalkozók, valamint a kis- és a közepes vállalatok számára kínált vezetékes ajánlatok is megújulnak. A T-Home megjelenésével párhuzamosan megmarad és egyben megújul a vállalati „T”, amely a T-Home, T-Mobile és a korábban már frissített T-Systems ajánlati márkákat összefogó márkaként működik majd. Megújul a lakossági és üzleti mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka arculata is, a T-Systems pedig továbbra is a kis- és nagyvállalat megoldások, infokommunikációs (telekommunikáció és informatika) szolgáltatások márkájaként szolgálja ki ügyfeleit. A változtatás célja, hogy egyszerűbb, az ügyfelek számára egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúra jöjjön létre.
A „T” márkák bemutatására irányuló kampányt a múlt héten indította a Magyar Telekom, amiben már az új „T” márkát, illetve márkastruktúrát mutatják be. Ebben központi új elem az „Együtt. Veled” szlogen, amelyet a T-Home és a T-Mobile is használ a későbbiekben. Ez a rövid, lényegre törő mondat arra utal, hogy a vezetékes és mobilszolgáltatások jelentős szerepet játszanak az élmények közvetítésében, megosztásában. A Magyar Telekom mindehhez a legjobb kommunikációs szolgáltatásokat kívánja nyújtani az ügyfeleknek. A T-Home és a T-Mobile révén az internetet, a televíziót és a telefonálást otthon és bármely más helyszínen is elérhetővé teszi a cég.
Az arculati elemek megújulásának egyik első lépésenként a budapesti Aréna Plaza, Campona, Europark, Mamut I–II., Pólus Center és WestEnd bevásárlóközpontokban található T-Pontok változtak meg, majd folyamatosan a további üzletek is új külsőt kapnak.
Peszkov: Kijev és a Nyugat elutasítja a diplomáciai megoldást
