Telekom márkaváltás: piacra lép a T-Home

A vezetékes szolgáltatásokat összefogó T-Home márka szeptember 8-i piacra lépésével egyidejűleg megújul a vállalati „T” márka, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatások márkája, a T-Mobile is.

Dénes Zoltán
2008. 09. 04. 7:52
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Nagyszabású kampánnyal indult a Magyar Telekom idén júniusban bejelentett márkaváltási folyamata. Ennek eredményeképpen szeptember 8-án a Magyar Telekom bevezeti a T-Com, T-Online és T-Kábel márkákat felváltó T-Home márkát, amely az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes kommunikációs és szórakoztató szolgáltatások márkája lesz. Az új márka bevezetésével az egyéni vállalkozók, valamint a kis- és a közepes vállalatok számára kínált vezetékes ajánlatok is megújulnak. A T-Home megjelenésével párhuzamosan megmarad és egyben megújul a vállalati „T”, amely a T-Home, T-Mobile és a korábban már frissített T-Systems ajánlati márkákat összefogó márkaként működik majd. Megújul a lakossági és üzleti mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka arculata is, a T-Systems pedig továbbra is a kis- és nagyvállalat megoldások, infokommunikációs (telekommunikáció és informatika) szolgáltatások márkájaként szolgálja ki ügyfeleit. A változtatás célja, hogy egyszerűbb, az ügyfelek számára egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúra jöjjön létre.
A „T” márkák bemutatására irányuló kampányt a múlt héten indította a Magyar Telekom, amiben már az új „T” márkát, illetve márkastruktúrát mutatják be. Ebben központi új elem az „Együtt. Veled” szlogen, amelyet a T-Home és a T-Mobile is használ a későbbiekben. Ez a rövid, lényegre törő mondat arra utal, hogy a vezetékes és mobilszolgáltatások jelentős szerepet játszanak az élmények közvetítésében, megosztásában. A Magyar Telekom mindehhez a legjobb kommunikációs szolgáltatásokat kívánja nyújtani az ügyfeleknek. A T-Home és a T-Mobile révén az internetet, a televíziót és a telefonálást otthon és bármely más helyszínen is elérhetővé teszi a cég.
Az arculati elemek megújulásának egyik első lépésenként a budapesti Aréna Plaza, Campona, Europark, Mamut I–II., Pólus Center és WestEnd bevásárlóközpontokban található T-Pontok változtak meg, majd folyamatosan a további üzletek is új külsőt kapnak.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.